שטייניץ: "עד היום התקציב היה בשביל האזרחים עכשיו הוא בשביל הממשלה"

    אסתי פלד No Comments on שטייניץ: "עד היום התקציב היה בשביל האזרחים עכשיו הוא בשביל הממשלה"

    שר האוצר לשעבר יובל שטייניץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את תקציב המדינה, "אין בו שום בשורה", מתייחס למשלחת המוגזמת לוועידת האקלים, "סין רוסיה וברזיל, שביחד הם בין רבע לשליש מאוכלוסיית העולם – לא משתתפים בוועידה" ותוקף את התנהלות בנט

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרב על התקציב | השר לשעבר ח"כ יובל שטייניץ התראיין ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והעריך כי התקציב יעבור, "מוכרח להודות שרוב הסיכויים שהתקציב יעבור, וגם שום ממשלה לא נפלה מהפסד בתקציב. הדבר היחיד שמאחד אותם זה 'רק לא ביבי'". שטייניץ ותקף את התנהלות בנט וציין, "בנט מצהיר נגד אבו מאזן – ושבוע אח"כ גנץ ושרי מרצ עולים לרגל לרמאללה".

    כשר אוצר לשעבר תקף שטייניץ את התקציב שאין בו לדבריו, "שום בשורה ומטרתו העיקרית היא שרידות הממשלה ותו לא, עד עכשיו המטרות היו לפיתוח כלכלי ועזרה לאזרחים, עד היום התקציב היה בשביל המדינה עכשיו הוא בשביל הממשלה".

    שטייניץ הוסיף כי "המסגרת הכי חשובה בתקציב זאת מגבלת הוצאת כספים, אלא א"כ יש אירוע חירום. הממשלה שוברת את המגבלה ב-2% ללא שום סיבה, זה יפגע בכולנו. שנה אחרי הם חורגים ב-4%, שזה כבר 20 מיליארד! אנחנו לפני אינפלציה".

    שטייניץ התייחס לוועידת האקלים בסקוטלנד ואמר, "סין רוסיה וברזיל, שביחד הם בין רבע לשליש מאוכלוסיית העולם – לא משתתפים בוועידה, זה מדאיג. גודל המשלחת הישראלית היא מוגזמת. בתקופה שלנו, זיהום האוויר הופחת מתחנות הכוח בכשבעים אחוזים. אז תבענו אותנו לבג"ץ על המהלכים שעשינו, ועכשיו כולם מבינים".



    0 תגובות