היסטוריה בגלאזגו: ראש הממשלה נפגש עם יורש העצר של בחריין

    שלמה ריזל No Comments on היסטוריה בגלאזגו: ראש הממשלה נפגש עם יורש העצר של בחריין

    במסגרת ועידת האקלים בגלאזגו התקיימה פגישה ראשונה בין ראש ממשלה, נפתלי בנט ליורש העצר של בחריין, סלמאן בן חמד אאל ח'ליפה. לפני כן, נפגש בנט עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה: ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (שלישי) בוועידת האו"ם לשינוי אקלים עם יורש העצר וראש הממשלה של בחריין, סלמאן בן חמד אאל ח'ליפה. מדובר בפגישה ראשונה של ראש ממשלה ישראלי עם מנהיג אחת המדינות שחתמו על הסכם נרמול יחסים עם ישראל במסגרת הסכמי אברהם.

    צילום: חיים צח/ לע"מ

    חיים צח/ לע"מ

    מוקדם יותר, נפגש ראש הממשלה, נפתלי בנט עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי.

    ,

    חיים צח/ לע"מ

    להלן דברי רה"מ בנט בפתח הפגישה: "ברצוני להודות לך. אתה האדם שהתניע מחדש את היחסים בין הודו וישראל. אלה יחסים עמוקים בין שתי תרבויות ייחודיות, התרבות ההודית והיהודית. אני יודע שזה מגיע מלבך. לא מדובר באינטרסים, אלא באמונה עמוקה שאתה מחזיק בה ואנו מרגישים את זה. בשם כל אזרחי ישראל, אנו מעריכים מאוד את הגישה החדשה הזו, זה דבר שייזכר בהיסטוריה. תודה לך.

    ניסיוני האישי עיצב את תחושותיי במידה רבה. כפי שאתה זוכר, כשניהלתי חברת היי-טק התמזגנו עם חברה הודית במנהטן. במשרד היו ישראלים והודים רבים, והמפגש ביניהם יצר דינמיקה בלתי רגילה של חדשנות. יש דברים רבים מאוד שנוכל ללמוד מכם, וזה מה שאנו שואפים לעשות.

    מטרתנו היא להמשיך את הדרך הנהדרת שהובלת עם קודמי ולהביא אותה לרמה חדשה על מנת שנוכל להבטיח ששתי המדינות יעבדו יחד בנושאי חדשנות, טכנולוגיה, חלל, ביטחון, חקלאות, טכנולוגיות מזון וכמובן טכנולוגיות בתחום האקלים.

    ברצוני לנצל את ההזדמנות הזו כדי לאחל לך ולעם ההודי ברכות לרגל חג דיוואלי ולהודות לך שוב על הידידות".



    0 תגובות