בעיית הדיור בציבור החרדי: "הפתרון הריאלי היחיד היה במערב קריית גת"

    אסתי פלד 1 Comment on בעיית הדיור בציבור החרדי: "הפתרון הריאלי היחיד היה במערב קריית גת"

    יעקב רייניץ 'המודיע', ויזם הנדל"ן יקי רייסנר בריאיון משותף ל"מהדורה המרכזית" והתייחסו לכישלון הנחרץ של משרד השיכון בהובלת אלקין במציאת פתרונות לבעיית הדיור בישראל, "הם משדרים תחושה של פאניקה בגלל עליית המחירים. היו צריכים להכריז על בניית 15 ערים חדשות בשנים הקרובות"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    תוכנית הדיור | יעקב רייניץ 'המודיע', ויזם הנדל"ן יקי רייסנר  בריאיון משותף ל"מהדורה המרכזית" על רקע תוכנית הדיור של השר אלקין, התייחסו לפתרונות הריאליים והפייק מכרזים שמוציא משרד השיכון.

    רייניץ: "על המגזר החרדי נראה הרבה דיבורים לתוכניות בנייה, אבל זה לא משהו שהולך לקרות. מתוך ה-80 אלף יח"ד של התוכנית, הרבה מהם בכלל לא במחיר ולא מותאמים למגזר".

    רייסנר: "אין בפי בשורות, בתוכנית הזאת אין בשורה – במקום 5% מס רכישה זה עולה ל-8%. במקום לעודד לוקחים מיסים. 7 אלף שקל תוספת לא ייעצור משקיע נדל"ן לקנות דירה שבכל חודש עולה בעשרות אלפי שקלים. האם אלקין גילה עשרות אלפי יח"ד ששרי השיכון הקודמים לא גילו?, אין למדינה את הקרקעות האלו".

    רייניץ: "כדי להוזיל מחירים צריך להגדיל את ההיצע, והמדינה רק מדכאת ביקושים. חושבים שאם יוציאו את המשקיעים מהתחום המחירים יירדו. זה לא נכון, אחרי תקופה המחירים יעלו שוב ואף יותר".

    רייסנר: "תוכנית הדיור של אלקין וליברמן בעיני היא מציגה פאניקה, אני רואה מגרשים כל הזמן – והמחירים רק עולים. עיר חדשה לא תספיק, צריך 2-3 ערים חדשות כמו מודיעין בכל שנה!, וגם כזה דבר לוקח עשר שנים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפתרון היחיד במרכז הארץ זה רק חריש,
      עיר יפה ויוקרתית בנויה לתפארת,
      מתווכי הנדל"ן המקומיים אומרים שיש הגירה חילונית מסיבית שעוזבת את העיר
      ובמקומם קונים משפחות דתיות וחרדיות, וזה בנוסף לאלפי דירות הבניות שלא נמכרו!