משגיח כשרות הותקף באכזריות במשחטה: "מסע ההסתה שניהל השר כהנא"

    איתי גדסי No Comments on משגיח כשרות הותקף באכזריות במשחטה: "מסע ההסתה שניהל השר כהנא"

    בדואי העובד במשחטת "עוף הנגב – שגב שלום" תקף באכזריות משגיח כשרות לאחר שסירב לבטל תלונה כנגדו במשטרה על תקיפה קודמת. ח"כ מלכיאלי: "הגיע הזמן לעצור את ההסתה – דמם של החרדים ומשגיחי הכשרות אינו הפקר". ח"כ בן גביר: "מצפה מהרבנות הראשית להסיר מייד את הכשרות ממפעל השחיטה"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקיפה חמורה: משגיח כשרות העושה את מלאכתו נאמנה במשחטת "עוף הנגב" הותקף ע"י אחד מהעובדים הבדואים במקום כל על פי עדי ראייה, המשגיח הותקף קשות ע"י הבדואי ונזקק לפינוי רפואי לביה"ח סורוקה.

    הרקע לתקיפה, היא תקיפה קודמת של אותו תוקף כנגד המשגיח לפני כחצי שנה, אז המשגיח הגיש תלונה כנגדו במשטרה, התוקף האלים דרש מהמשגיח כי יבטל את התלונה נגדו ולאור סירובו תקף את המשגיח שוב.

    המשגיח המותקף:

    ח"כ יצחק פינדרוס אמר בתגובה לתקיפת משגיח הכשרות בדרום: "ח"כ יוליה מלינובסקי הבטיחה 'להיכנס באמאמא של הרבנות' ומתברר שיש מי שמקשיב ומוציא לפועל".

    עוד הוסיף, "ברור לכל בר דעת שמסע ההסתה והדה לגיטימציה שניהל השר כהנא בגיבוי מלא של האגף הרפורמי בקואליציה נגד מערכת הכשרות הוא הוא הגורם לבריונות האלימה ולפציעת משגיח כשרות היום. ניתן עוד לעצור את רכבת השנאה, תתאפסו על עצמכם ותראו לאן אתם מדרדרים אותנו".

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חה"כ מיכאל מלכיאלי אמר בתגובה לתקיפת משגיח הכשרות בדרום: "אירוע תקיפת המשגיח בדרום מלמד כי ההסתה כנגד הציבור החרדי בכלל ומשגיחי הכשרות בפרט אותה מובילים נציגי הממשלה איננה מסתיימת במילים בלבד, בדיוק כפי שחבריי ואני התרענו בתקופה האחרונה. הגיע הזמן לעצור את ההסתה – דמם של החרדים ומשגיחי הכשרות אינו הפקר".

    יו"ר עוצמ‏ה ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הכתובת הייתה על הקיר. משטרת ישראל הייתה צריכה לעצור את המחבל מייד עד תום ההליכים נגדו, ויש לקוות שהפעם הוא ייעצר והמשטרה לא תחכה לניסיון הרצח הבא. בנוסף הייתי מצפה מהרבנות הראשית להסיר מייד את הכשרות ממפעל השחיטה בו בוצעה התקיפה ולהעניק גיבוי למשגיח".

    מרבני כושרות נמסר בתגובה על הפגיעה במשגיח הכשרות במשחטת שגב שלום: "זו לא הפעם הראשונה שמשגיח כשרות סובל מאלימות, אך הפעם נדמה שהאלימות חצתה רף חדש. אנחנו קוראים להנהלת המשחטה להעמיד על מקומם את כלל עובדי המשחטה ולפטר את כל מי שידו באירוע החמור".

    עוד נמסר, "חובה לאפשר עצמאות למשגיחי הכשרות, מכיוון שהדבר משפיע באופן ישיר על איכות הכשרות. אסור שמשגיחים יחששו לבצע את עבודתם. לצערנו, הלך הרוח כנגד משגיחי הכשרות והמציאות בה מנסים לצייר את משגיחי הכשרות כבטלנים, גורם להסרת הרסן ומוביל לפגיעה במשגיחים".

    "מחובתו של השר לשירותי דת מתן כהנא, המצהיר מעל כל במה כי הכשרות חשובה לו, להוציא אמירה ברורה שתגבה את המשגיחים, ותשדר להם ביטחון על מנת שיוכלו לעשות את מלאכתם נאמנה ללא חשש וללא מורא" נמסר מכושרות.



    0 תגובות