המשטרה מאשרת: פתחנו בחקירה בעקבות ההסתה נגד ד"ר פרייס

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה מאשרת: פתחנו בחקירה בעקבות ההסתה נגד ד"ר פרייס

    במשטרה מסרו: "אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למצות הדין עם החשודים"

    מבט ממעוף הציפור של המטה הארצי של משטרת ישראל הממוקם בקרית מנחם בגין בירושלים צילום: נתי שוחט / פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשטרת ישראל מאשרים כי פתחו בחקירה אודות פרסומים מסיתים ברשתות החברתיות נגד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס. "אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למצות הדין עם החשודים", מסרו במשטרה.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס היום להסתה כנגד פרייס: "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד ד"ר אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק", אמר בנט. "‏החיסונים הם כיפת הברזל שלנו מול הקורונה. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת. ‏התעלמו מהפייק, לכו להתחסן".

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש אמר: "השיח האלים והמסית בימים האחרונים נגד ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, הוא פלילי, הרסני, מסוכן וחייב להיפסק מיד. אנחנו פועלים כעת מול הגורמים הרלוונטיים, על מנת להביא למיצוי הדין מול מובילי האלימות חסרת הגבולות הזו".

    השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הגיב מוקדם יותר היום להסתה כנגד ראש שירותי בריאות הציבור: "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד״ר אלרעי-פרייס. אין מקום לשיח מהסוג הזה כלפי אף אדם, ובטח כלפי משרתי ציבור מסורים ומומחים בתחומם כד״ר אלרעי-פרייס. הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים והן בחקירה. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין".

    בעלה של פרייס, ד"ר מאיר פרייס פנה מוקדם יותר היום לשר לביטחון פנים ולמשטרת ישראל: "משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי (שרון אלרעי פרייס). אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי".



    0 תגובות