שקד: "אין בכוונתי להרפות מנושא המסתננים"

    איתי גדסי 1 Comment on שקד: "אין בכוונתי להרפות מנושא המסתננים"

    השרה שקד בסיור בדרום ת״א: ״אין בכוונתי להרפות מנושא המסתננים ואמשיך לקדם את יציאתם חזרה לארצם ולמדינות שלישיות בטוחות״

    מסתננים • אילוסטרציה
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת הפנים, איילת שקד הגיעה היום (חמישי) לדיון עם עיריית תל אביב-יפו בנושא המסתננים והעובדים הזרים ובסופו ערכה סיור בדרום העיר.

    לפגישה ולסיור התלוו אליה אנשי משרדה, מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה, תומר מוסקוביץ׳, מנהל מינהל אכיפה וזרים, יוסי אדלשטיין ויועצה לענייני הגירה, יונתן יעקובוביץ׳.

    בדיון קיבלה השרה סקירה מראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, מ״מ וסגן ראש העיר, חיים גורן והצוות המקצועי בעירייה על המצב בדרום העיר, תמונת מצב אוכלוסיה והקהילות השונות, דרי רחוב, עובדים זרים והאתגרים איתם הם מתמודדים.

    השרה נפגשה עם נציגי המשטרה, מפקד מרחב יפתח, נצ״מ חיים בובליל ומפקד תחנת שר״ת, סנ״צ דודי שליו, שהציגו בפנייה דוחות ונתונים על אכיפת החוק בדרום תל אביב ושיתפו באתגרים העומדים בפניהם בכל הקשור לאכיפה אל מול אוכלוסיה זרה.

    בהמשך נפגשה השרה עם תושבות שכונת התקווה בדרום ת״א איתן יצאה לסיור בשכונה. אל הסיור הצטרף יו״ר סיעת ימינה, ח״כ ניר אורבך. השרה שמעה מהן על המצוקות איתן הן מתמודדות בשגרה ושוחחה איתן על החיים בשכונות מעורבות עם מסתננים ועובדים זרים. ח״כ אורבך הזמין את האמהות לדיון בועדת החינוך בכנסת, לדון בנושא בתי הספר בדרום העיר.

    שרת הפנים, איילת שקד: "אין בכוונתי להרפות מנושא המסתננים ואמשיך לקדם את יציאתם חזרה לארצם ולמדינות שלישיות בטוחות. במקביל הורתי לרשות האוכלוסין וההגירה להדק את הקשר ואת שיתופי הפעולה עם גורמי העירייה והמשטרה כדי להחזיר את המשילות ואת תחושת הביטחון האישי בשכונות דרום ת״א".

    "בנוסף, הדגשתי את הצורך לבחון הקמת בתי ספר במודל בינלאומי לילדי מסתננים וזרים בלתי חוקיים, עם תכנית לימוד שתכין אותם ליציאה מישראל ברגע שזו תתאפשר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תושבי שכונת התקווה יכולים להיות "רגועים" הם לא יפנו אם שקד אמרה שהם יפנו אין להם מה "לדאוג".