ניצב אבי ביטון נכנס לתפקיד מפקד מחוז המרכז: "מחוז איכותי ונחוש"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ניצב אבי ביטון נכנס לתפקיד מפקד מחוז המרכז: "מחוז איכותי ונחוש"
    צילום: דוברות המשטרה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בצהריים נערך במטה מחוז מרכז ברמלה, טקס חילופי מפקדים במחוז מרכז במשטרת ישראל, במעמד מפכ”ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי. במהלך הטקס, העביר המפקד היוצא ניצב משה ברקת את הפיקוד למפקד מחוז מרכז הנכנס, ניצב אבי ביטון.

    הטקס נערך במעמד המפקח הכללי של משטרה ישראל רב ניצב יעקב שבתאי, ראשי ערים יהודיות וערביות בגזרת המחוז, סגל הפיקוד המחוזי, קצינים ושוטרים.

    צילום: דוברות המשטרה

    ה

    המפכ"ל אמר בטקס כי "מחוז מרכז אותו יצא לי להכיר באופן אישי, הינו בעל מאפיינים ייחודיים כל כך, דורש מחויבות, דורש מסירות, דורש מקצועיות, שרק משטרה איכותית, משטרה שיודעת לעבוד – תעמוד בהם. עם מינויי למפכ"ל המשטרה הצהרתי כי אני מאמין המשטרה חזקה. משטרה הנלחמת בנחישות בפשיעה. משטרה מבצעית בעלת יכולות להתמודד עם כל אתגר ומשימה שהעתיד מזמן לה".

    למפקד היוצא אמר המפכ"ל "ידידי משה ברקת, בדרכך הפיקודית והמקצועית, ניווטת את המחוז ביד רמה. אתה מעביר היום למחליפך מחוז איכותי ונחוש לכל משימה. מודה לך בשמי ובשם כל משטרת ישראל על תרומתך הייחודית, למחוז ולהישגיו, ומאחל לך המשך הצלחה בכל אשר תפנה".

    צילום: דוברות המשטרה

    דוברות המשטרה

    המפכ"ל אמר למפקד המחוז הנכנס ניצב ביטון "בחרתי בך יחד עם השר לביטחון הפנים להמשיך את הדרך, מכיוון שאני משוכנע כי תוכל לבצע את המשימה החשובה הזאת על הצד הטוב ביותר. אתה בעצם חוזר הביתה. היית שותף לניווט המחוז הזה בעבר כממ"ר שרון. עשית זאת במקצועיות ולכן טבעי הוא וראוי שתחזור אל המחוז כמפקדו. ולכם שוטרים, קצינים, לוחמים ואזרחים, אנשי מחוז מרכז היקרים. אני מאחל לכולנו הצלחה בהתמודדות עם האתגרים המוטלים לפתחנו".

    צילום: דוברות המשטרה

    דוברות המשטרה

    מפקד המחוז היוצא ניצב ברקת המסיים את שירותו במשטרה לאחר שלושה עשורים אמר בטקס כי "משטרת ישראל הייתה לי לבית ולמשפחה. בימי ניצחון ובימי משבר, לצד אחי לדרך, מפקדים ופקודים, הייתה לי זכות שאין גדולה ממנה, להיות חלק מארגון שהוא חומה בצורה, מול העבריין, מול המחבל, מול ארגון הפשיעה. ארגון שהוא חומת המגן של החברה הישראלית מבית. זר לא יבין את רוחב היריעה, את מגוון האתגרים, את כובד המשימות ואת תחושת השליחות. מול השחיתות הציבורית, מול האלימות, מול אירועי הסדר ומול המגיפה, עמדתי לצדכם וראיתי אתכם בשעתכם הגדולה. אני מסיים שירות של שלושה עשורים ומביט אחורה בגאווה. אני מביט בארגון שהוא מגן הדמוקרטיה הישראלית, מגן המשילות ונושא בשורת שלטון החוק בכל מקום ואתר. זכיתי לסיים את המסע הזה במחוז מרכז, בית הספר של משטרת ישראל ללחימה בפשיעה".

    צילום: דוברות המשטרה

    דוברות המשטרה

    מפקד המחוז הנכנס ניצב ביטון אמר כי "שלושת מרחבי המחוז, שפלה, נתב"ג ושרון, היחידה המרכזית, היחידות המחוזיות והמטה הקושר יחד את הקצוות, מאפשרים מדי יום למיליוני אזרחים, לקיים שגרת חיים בבית, בעבודה, במרכזי הבילוי ובאזורי התעשייה, מספקים ביטחון ושקט בתווך העירוני והכפרי ובמגוון תרבותי רחב. הרחובות ההומים, השווקים, מרכזי המסחר, תנופת הבנייה, מקומות הבילוי המלאים באדם באישון לילה, חופי הים, כל אלה טובים מאלפי סקרים, על ציבור החי בביטחון, כשהוא לעתים כלל לא מודע, מי אחראי לשקט הזה. מחוז המרכז ימשיך לספק שקט וביטחון לאזרחים, תוך שהוא מציב את השוטר, את יחידת הקצה של משטרת ישראל, במרכז הקשב המחוזי. יידע כל שוטר בניידת, כל בלש, כל חוקר ואיש זיהוי פלילי, שעוטף אותו מחוז חזק מכל עבריו, דואג לכל צרכיו, קשוב לדאגותיו וער להרהורי ליבו. המחוז, שהוא בעל מורשת מפוארת בלחימה בפשיעה, ימשיך להכביד את ידו על העבריין, על כנופיות פשיעה ועל ארגוני פשיעה, בתחכום, יצירתיות וחשיבה לא שגרתית".

    מפקד המחוז הנכנס, ניצב אבי ביטון, בן 50 תושב ירושלים נשוי ואב לשלושה. בעל תואר ראשון בלימודי האסלאם והמזה"ת ותואר ראשון במשפטים, תואר שני בהיסטוריה של המזרח התיכון ותואר שני במדע מדינה, בוגר המכללה לביטחון לאומי. מילא בעברו מגוון רחב של תפקידים, לרבות מפקד מרחב דוד במחוז ירושלים, מפקד היחידה המרכזית של מחוז ת"א, מפקד מרחב שרון במחוז מרכז, סגן מפקד מחוז מרכז, וראש אגף המבצעים של משטרת ישראל.

    משה ברקת, בן 54 נשוי ואב לשניים תושב מודיעין. שימש בעברו בתפקיד עוזר המפכ"ל, מפקד מרחב דוד במחוז ירושלים, ראש חטיבת השיטור באגף המבצעים, מזכיר ביטחוני לשר לביטחון הפנים מפקד מחוז שומרון ויהודה ובתפקידו האחרון מפקד מחוז מרכז.



    0 תגובות