הדור החדש של מייבשי השיער

    עפר גדנקן No Comments on הדור החדש של מייבשי השיער

    דייסון משיקה בישראל את הדור החדש של מייבש השיער 07HD Dyson Supersonic

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דייסון משיקה בישראל את הדור החדש של מייבש השיער המצליח 07HD Dyson Supersonic, מדובר במייבש שיער קומפקטי עם מנוע דיגיטלי Dyson V9 המסתובב במהירות של עד 110,000 סל"ד ומניע 13 ליטר אוויר בכל שנייה, בטכנולוגית Air  Multiplier המכפילה את זרם האוויר פי 3 ליצירת סילון אוויר מהיר ומבוקר לייבוש מהיר ובטכנולוגיה מתקדמת של בקרת חום חכמה, המודדת את הטמפרטורה 40 פעמים בשנייה ומווסתת את החום כך שהטמפרטורה לא תעלה על 150 מעלות, למניעת נזקי חום קיצוני.

    המנוע של ה Supersonic  החדש כולל 13 להבים שפועלים בתדר שהאוזן האנושית אינה יכולה לשמוע ולכן הוא פחות רועש.  חיישן הממוקם בראש המייבש מנתר 20 פעמים בשנייה את הטמפרטורה ובמידה והאוויר שמוציא המייבש חם מדי – החיישן מפסיק את פעולת מייבש השיער. בצורה זו הוא אינו פוגם בשיער ומגן מפני ייבוש יתר.

    הדגם החדש של ה – 07HD Dyson Supersonic מגיע עם אביזרי עיצוב חדשים, המתחברים בחיבור מגנטי לגוף מייבש השיער ובהם:

    אביזרFlyaway  לנטרול חשמל סטטי– אביזר מעוגל לנטרול חשמל סטטי בשיער –  מיועד לשימוש בשיער הנוטה ל"פריזיות/ שוונצים" (חשמל סטטי) באמצעות שימוש באביזר ניתן להשיג מראה שיער אחיד ולא מחושמל, זאת הודות לאפקט הקואנדה ( Coanda effect ) אשר מחליק את הקצוות המחושמלים, מעביר את השיער הארוך יותר קדימה, ומעביר לאחור את הקצוות הקצרים יותר ובכך יוצר מראה בריא ומעוצב כמו של עיצוב מקצועי במספרה, כל זאת ללא שימוש בחום קיצוני, תוך שמירה על הברק הטבעי של השיער.

    דיפיוזר חדש– אביזר ייבוש ייעודי לתלתלים, שתוכנן מחדש כדי לאפשר פיזור אוויר באופן שווה סביב התלתלים, הדיפיוזר החדש מדמה ייבוש טבעי ומסייע בהפחתת חשמל סטטי. הדיפיוזר מצויד בשיניים ארוכות יותר המאפשרות לעצב יותר שיער בכל פעם ולהגיע עמוק יותר, למראה תלתלים מלאים יותר. שיני הדיפיוזר מאפשרים גם שליטה רבה יותר ואפשרות לבחירה בין גלים ותלתלים.

    אביזר לייבוש עדין – אביזר ייבוש המיועד לשיער עדין וקרקפת רגישה, אשר באמצעות פיזור אוויר עדין וקריר יותר, מבטיח יבוש מהיר של השיער.

    מברשת לסירוק וייבוש תלתלים –  מברשת ייעודית לשיער מתולתל , המסייעת בעיצוב השיער תוך הוספת נפח ומראה מלא ומוארך.

    אמה שלדון, מנהלת קטגוריית טיפוח שיער בדייסון, מסבירה כי לאחר התבוננות על מעצבי שיער ברחבי העולם, המשתמשים במייבש שיער ובמברשת עגולה בכדי להתמודד עם תופעת החשמל סטטי, הובילו אותנו לממש את הפוטנציאל של אפקט הקואנדה. המטרה שלנו הייתה להפוך את פעולת החלקת קצוות השיער לפשוטה יותר עבור אלה שמעצבים את השיער בבית באופן יומיומי ואכן, אביזר הFlyaway החדש של דייסון עושה שימוש באפקט הקואנדה  כדי להחליק את הקצוות , מבלי לחשוף את השיער לנזקי חום קיצוניים שעלולים לגרום לנזק לשיער".

    07HD  Dyson Supersonic מחיר מומלץ לצרכן 1750 ₪

    ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ,

    לרכישה באתר דייסון ישראל ברשתות ובחנויות נבחרות,

    שנתיים אחריות ושירות VIP בבית הלקוח.



    0 תגובות