התושבים חוששים: מסלול התחבורה ציבורית בירמיהו עלול להיות קטלני

    בנצי לייזרוביץ No Comments on התושבים חוששים: מסלול התחבורה ציבורית בירמיהו עלול להיות קטלני

    בעוד מספר ימים ייפתח לתנועה מת"צ (מסלול תחבורה ציבורית) חדש ברחוב ירמיהו בירושלים. המת"צ יחל מצומת רחוב הצבי סמוך לתחנה המרכזית ועד לצומת שמגר/ ירמיהו. במשך זמן רב נעשו העבודות הללו , וכדי להקל על התנועה באזור הוחלט לעשות מת"צ לאוטובוסים ובכך לעודד ולהקל את הנסיעה באוטובוסים. אולם תושבים רבים מודאגים, שפתיחת המת"צ ייהפך לכביש …

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד מספר ימים ייפתח לתנועה מת"צ (מסלול תחבורה ציבורית) חדש ברחוב ירמיהו בירושלים. המת"צ יחל מצומת רחוב הצבי סמוך לתחנה המרכזית ועד לצומת שמגר/ ירמיהו.

    במשך זמן רב נעשו העבודות הללו , וכדי להקל על התנועה באזור הוחלט לעשות מת"צ לאוטובוסים ובכך לעודד ולהקל את הנסיעה באוטובוסים.

    אולם תושבים רבים מודאגים, שפתיחת המת"צ ייהפך לכביש דמים כפי שקרה בדיוק במת"צ בכביש גולדה מאיר. עם פתיחת כביש גולדה מאיר לתח"צ, תאונות רבות ארעו בכביש זה, שרבים מהם נפצעו באורח קשה מאד, בינוני ואף תאונות קטלניות. ה

    במת"צ הוא שיש תנועה משני הכיוונים, הולכי הרגל שלא מספיק מודעים לכך מבחינים רק בצד אחד של הכביש וחוצים בריצה כדי להספיק את האוטובוס בצד שני ,אך באותו זמן מגיע אוטובוס מהצד השני והם כלל לא מבחינים בו. כביש גולדה מאיר לצערינו קיבל את הכינוי כביש הדמים.

    עתה, לפני פתיחת אותו מת"צ ברחוב ירמיהו , תושבי האזור מודאגים מאד שגם כביש זה יגבה תאונות קשות. מפניות שהגיעו לכתבינו בנצי ליזרוביץ עולה, כי אין הסברה לתושבים על הכביש וחובת הזהירות , אין מספיק תמרורי אזהרה, ישנם בתי ספר בקירבת כביש זה, והולכי הרגל הרבים וחלקם לא מועט הם ילדים, עלולים להיפגע מכביש זה.

    יוסי רפאלי חובש באיחוד הצלה המתגורר ברחוב תובל פינת ירמיהו מודאג מאד ממה שעלול לקרות כאן, עם פתיחת הכביש. הוא אף שלח מכתב ליו"ר המתנ"ס והמינהל של האזור בו הוא מתריע שחוסר ההסברה לתושבים יגרום לתאונות.

    כתבינו בנצי ליזרוביץ שוחח עם גורמים בעיריה ועם בכירים בתוכנית אב לתחבורה באשר לפתיחת הכביש.

    מסתבר שגם בתוכנית אב לתחבורה, יש דאגה מכביש זה, והם עושים הכל הן חלוקת פליירים הסבר לתושבים על הזהירות בכביש זה, להסביר לילדים בעיקר את חובת המעבר אך ורק במעברי חצייה, דיילים יעמדו בצמתים ובמעברי החצייה לאורך המת"צ עם פתיחת הכביש , כל המדרכות סמוך למעברי החצייה סומנו בשלטי אזהרה ועוד.

    בתוכנית אב לתחבורה פנו ומבקשים באמצעות 'קול חי' להביא לידיעת הציבור את חובת הזהירות , להזהיר את הילדים בעיקר, לא לחצות באור אדום ולא לחצות שלא במעברי חצייה. 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם' זה לא רק המלצה אלא חיוב מהתורה, אז בואו נעשה ככל שניתן , ובכך נמנע את התאונות.



    0 תגובות