סתימת פיות בדיון על הרפורמה בכשרות: יו"ר הוועדה הגבילה את ההסתייגויות

    איתי גדסי No Comments on סתימת פיות בדיון על הרפורמה בכשרות: יו"ר הוועדה הגבילה את ההסתייגויות

    בניגוד לסיכומים עם יו"ר הוועדה יוליה מלינובסקי לדיון במאות הסתייגויות חשובות בחוק הפרוץ להרס הכשרות, החליטה יו"ר הוועדה לתחום את הדיונים לעד 5 שעות בלבד. במהלך היום התבטאה יו"ר הוועדה מלינובסקי בבוטות חמורה כנגד הרבנות

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) התכנסה הוועדה לדון באלפי הסתייגויות שהוגשו להצעת החוק על הרפורמה המערך הכשרות, עד כה הצביע הוועדה על 70 הסתייגויות, יו"ר הוועדה ח"כ יוליה מלינובסקי הנחשבת לעומתית כנגד המפלגות החרדיות והרבנות ובאה למהר את הדיונים רק בכדי להביא את החוק להרס הכשרות להצבעה, החליטה כי הדיונים על אלפי ההסתייגויות יהיו רק בחמש השעות הקרובות בלבד.

    במהלך היום התראיינה יו"ר הוועדה מלינובסקי ברדיו דרום לאחר שטענה בעבר כי באה לחזק את הרבנות ואמרה, "הרבנות צורחת 'געוואלד' כי הזיזו להם את הגבינה, והם לא רגילים שהמדינה מתעסקת איתם. נלך רחוק, אני לא פוחדת מזה. אנחנו נכנס באמא שלהם" הכוונה לרבנות.

    ח"כ יעקב אשר אמר בתגובה: "זו השתקה. משנים את כללי משחק תוך כדי שהוא מתרחש – המילה חריג לא קשורה לכאן. היה דיון ממצה עד עכשיו על כל סעיף. חריג זה כשיכול להיכנס הדיון לתוך שבת וכדו'".

    ח"כ שלמה קרעי תקף ואמר, "הגשנו 22,000 הסתייגויות אתמול עד למועד שנדרש. ניגשו אליי למליאה וביקשו שאוריד זה ל400 הנמקות והסתייגויות. הסכמתי וישיבתי עד שעה מאוחדת לפנות בוקר לבחור את מה שהיה לי חשוב".

    עוד הוסיף, "בשעה 10 התחיל הדיון והתברר שבברוטליות מחקו את כל ההסתייגות על איחור של דקה שלי לוועדה. אתם רומסים את הדמוקרטיה. זה חסר תקדים. חבורה של דיקטטורים כל מי שאישר זאת. יירשם בספר הזיכרונות הבושה שעשיתם לבית הזה".



    0 תגובות