ח"כ בן צור: "אחרי התקציב המחלוקות בקואליציה יחריפו"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בן צור: "אחרי התקציב המחלוקות בקואליציה יחריפו"

    ח"כ יואב בן צור בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו רואים את הניגודים בתוך הממשלה עוד לפני התקציב, אחרי התקציב זה יהיה אפילו יותר קיצוני ואנחנו מקווים שהמחלוקות הללו בתוכם יגרמו לכך שהם יפלו בסוף"

    השר יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    ח"כ יואב בן צור (ש"ס) אומר בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, כי מספיק אדם אחד מהקואליציה שיתנגד להצעה מסוימת ויצביע עם האופוזיציה, בשביל שזו האחרונה תנצח.

    "חברי האופוזיציה עשו עבודה יוצאת מן הכלל גם בלי שהם חברים בוועדה", אומר בן צור בפתח השיחה: "כעת כשאנו חברים בוועדות, היכולת שלנו להגיש רביזיות ולהאריך את הדיונים – היא חזקה יותר כי אתה יכול להגיש התייעצות סיעתית על כל סעיף ואלפי ההסתייגויות יכבידו מאוד על עבודת הממשלה. אנחנו עושים את המקסימום ביכולות ובכלים שיש לנו".

    הוא הסביר כי ההחלטה להשתתף בוועדות, הייתה נקודתית לתקופת התקציב: "האופוזיציה החליטה למנות נקודתית חברי כנסת בוועדות היותר חשובות שבהן נידונים חוקי התקציב וההסדרים, לאחר מכן זה כבר יהיה משחק אחר".

    הוא מבהיר: "המהלך הזה נעשה בהסכמה של סיעות האופוזיציה – גם הליכוד ימנה חברים בוועדות. כולם החליטו שהם מאיישים את אותם ועדות עם חברים מסוימים ואני שמח שאיישו אותם. אין לי ספק שהחברים בוועדות יעשו עבודה טובה. כיוון שהפער ביננו לקואליציה (במליאה, לא בוועדות) הוא 1 – אם אנחנו מגייסים אדם אחד נוסף שיצביע איתנו, אנחנו ננצח".

    הוא הצהיר: "אנחנו הולכים להתיש אותם. לא לשכוח שה-14 בנובמבר, עוד שלושה שבועות – זה התאריך האחרון להעברת התקציב ואם לא, הממשלה נופלת".

    עוד אמר בן צור בריאיון: "הם רוצים להתחיל את הדיונים כבר בשבוע הבא וכדי שגם אם הם יפלו בהצבעה הזו הם יוכלו להביא את זה פעם נוספת. אנחנו רואים את הניגודים בתוך המערכת שלהם עוד לפני התקציב, אחרי התקציב זה יהיה אפילו יותר קיצוני ואנחנו מקווים שהמחלוקות הללו בתוכם יגרמו לכך שהם יפלו בסוף".



    0 תגובות