מכבי מרחיבה את שעות הפעילות במרכז טיפול וייעוץ יום נשים במרכז הרפואי רוטר בירושלים

    עפר גדנקן No Comments on מכבי מרחיבה את שעות הפעילות במרכז טיפול וייעוץ יום נשים במרכז הרפואי רוטר בירושלים

    מכבי שירותי בריאות ממשיכה להרחיב את שירותיה ומוסיפה שעות פעילות נוספות במרכז לטיפול וייעוץ יום נשים שבמרכז הרפואי רוטר. המרכז הרפואי בירושלים, הממוקם ברחוב אגריפס 40, מעניק מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים בהתאמה מרבית לצרכי האוכלוסייה המקומית.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרכז טיפול וייעוץ יום נשים של מכבי שירותי בריאות במרכז הרפואי רוטר, מרחיב את שעות הפעילות ומעתה מעניק שירות לחברות מכבי עד השעה 18:00 בערב. הרחבת שעות הפעילות במרכז הרפואי רוטר, הממוקם ברחוב אגריפס בירושלים (מאחורי כיכר הדווידקה בבניין הסמוך למרכז כלל), מגיעה על רקע הצורך בנגישות וזמינות מרבית לטובת החברות והחברים. הרחבת שעות הפעילות, ללא צורך בהפניה או בזימון תור מראש, עונים במדויק על הצורך הזה ומאפשרים לחברות מכבי את המענה האולטימטיבי בזמינות מקסימלית.

    המרכז הרפואי רוטר ברחוב אגריפס מעניק מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים בהתאמה מרבית לצרכי האוכלוסייה המקומית. במכבי קשובים לצורך העולה מהשטח, וערוכים לספק את השירות המיטבי בהתאם לכך. המרכז הרפואי עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מכבי הן מבחינת הצוות הרפואי והרופאים המומחים, והן מבחינת הטיפול באמצעים המתקדמים ביותר.

    המרכז  ליעוץ  וטיפול יום הינו חלק ממרכז לבריאות  האישה, שמהווה מרכז  מומחים  לרפואת נשים של מכבי בירושלים.

    במרכז  לבריאות  האישה   ניתנים  שירותים מגוונים  על ידי   רופאים מומחים  בתחומם.

    אסנת דימרי מנהלת מרחב מרכז ירושלים במכבי, "הרחבת שעות הפעילות במרכז לטיפול וייעוץ יום תאפשר ליותר נשים מירושלים והסביבה להגיע ולקבל שירות מקצועי ומיטבי מהמומחים שלנו. אנו קשובים לפניו החברים ומייעלים ומשפרים את השירות בהתאם לצרכים"

     



    0 תגובות