ועדת החוקה אישרה את הארכת מצב החירום בחודשיים

    איתי גדסי וצבי טסלר No Comments on ועדת החוקה אישרה את הארכת מצב החירום בחודשיים

    ועדת החוקה אישרה: הוספת תו ירוק לטסטים בנהיגה ולמרתונים; עוד אישרה: הארכה שמינית של מצב החירום בשל קורונה בחודשיים נוספים

    יו"ר ועדת חוקה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת החוקה אישרה את התקנות לפיהן בחינות מעשיות בנהיגה ומרתונים יתווספו כפעילויות תחת תו ירוק; עוד אישרה: תיירים המגיעים מחו"ל יוכלו להציג PCR שביצעו בחו"ל לצורך שהייה במלון, שם ישהו בבידוד עד קבלת תוצאת PCR שביצעו עם כניסתם לארץ בנתב"ג

    הוועדה אישרה בנוסף את ההארכה השמינית של מצב החירום בשל הקורונה בחודשיים נוספים; הארכה אחרונה לפני פקיעת תוקפו של חוק הקורונה הגדול שצפוי לעבור שינויים ותיקונים לקראת הארכתו.

    יו"ר הוועדה ח"כ קריב: "הממשלה הביאה גישה מאוזנת לטיפול בפנדמיה, ואיזון בין סיכונים. היא לא נוטה לאלו שאומרים שזו מחלת חורף קלה וגם לא נוטה לאלו שאומרים שיש לשנות את כל שגרת החיים האישית והמשקית. לא קלה בעיניי הארכת מצב החירום בעוד 60 ימים ותפקידנו לדייק את החוק כך שניתן יהיה לייצר מספר מצבים בהתאם לתחלואה. עלינו להיכנס לדיון מהותי בהבדל בין גלי תחלואה לבין תקופות בהן אין תחלואה בהיבט הנורמטיבי של ההכרזה ולוודא שאנחנו לא על טייס אוטומטי".

    בהתייחסו לתו הירוק אמר: "בתקנות שלפנינו יש גם הרחבה מסוימת של התו הירוק שאין בצידה עוד הקלות. אנחנו מצפים להקלות בהתקהלויות בשטח פתוח"; עוד אמר כי יקיים דיון מיוחד בהגבלות הכניסה והיציאה מישראל ומתווה התיירות".

    ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור לד"ר יואב יחזקאלי ממועצת החירום הציבורית: "להטעות את הציבור זה מסוכן"; עוד אמרה כי חוששים מווריאנט עוקף חיסון וכי "מעריכים שה-FDA יאשר את חיסון הילדים; ייקח חודש מרגע שנחסן את הילד הראשון עד שהוא יהיה מוגן".

    תמכו בהארכת הכרזת מצב החירום: היו"ר ח"כ גלעד קריב והח"כים ענבר בזק וסימון דוידסון; בתקנות התו הירוק תמך בנוסף להם גם ח"כ אלון טל.



    0 תגובות