מתקפות הסייבר: זוהו ניסיונות תקיפה נוספים כנגד בתי חולים

    צבי טסלר No Comments on מתקפות הסייבר: זוהו ניסיונות תקיפה נוספים כנגד בתי חולים

    מהלך סוף השבוע זוהו על ידי מרכז הסייבר של משרד הבריאות עלייה בניסיונות למתקפות כנגד מספר בתי חולים וארגונים רפואיים. הערכות מוקדמת ותגובה מהירה של המרכז והצוותים בשטח בלמה את הניסיונות ולא נגרם נזק

    צילום: Sliman Khader/FLASH90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מתקפת הסייבר על בית החולים הלל יפה בחדרה, במהלך סוף השבוע זוהו על ידי מרכז הסייבר של משרד הבריאות עלייה בניסיונות למתקפות כנגד מספר בתי חולים וארגונים רפואיים. הערכות מוקדמת ותגובה מהירה של המרכז והצוותים בשטח בלמה את הניסיונות ולא נגרם נזק.

    בתוך כך, נמשכת העבודה של מרכז הסייבר במשרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי וצוותים נוספים בבית החולים הלל יפה במטרה להחזיר את מערכות המידע של בית החולים לפעילות שוטפת באופן הדרגתי ומאובטח בהקדם.

    מתקפת הסייבר על ביה"ח בחדרה: "כנראה שזה ימשך כמה ימים"

    משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי מבצעים בימים האחרונים פעילויות רבות מול גופים במגזר הבריאות לחיזוק נוסף של רמת ההגנה תוך איתור נקודות תורפה חדשות במרחב שעשויות לשמש לתקיפות ופנייה לגופים לסגירתם.

    על רקע מתקפות הסייבר, יו"ר בית הספר "סייבר סקול", עומרי סגרון אומר כי כי כבר בשנת 2017 הצליח לפרוץ למערכות בתי חולים כחלק מפרויקט ענק של האיחוד האירופי למניעת מקרים כאלו בעתיד. "נתנו לנו משימה לפרוץ למשאבת אינסולין בביה"ח בברצלונה, תוך דקות בודדות הצלחנו במשימה וחדרנו למערכת בית החולים, דבר שיכול במקרה הטוב להסתיים בכופר ובמקרה הרע בחיי אדם". הוא מוסיף, כי היום יש פתרונות לבתי חולים להגן על עצמם, שמתחילים עוד ברכישה של המוצרים המתאימים עם רכיבים טכנולוגים חדשים, הטמעה של מערכות מידע בארגון לצד תהליך ארגוני שמשלב בין השניים.



    0 תגובות