דרישה להעמיד לדין את ח"כ קריב: "השתמש לרעה בחסינותו"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on דרישה להעמיד לדין את ח"כ קריב: "השתמש לרעה בחסינותו"

    אורן הניג, מנכ"ל ארגון ליב"ה בשיחה עם קול חי: "ח"כ קריב גרם לתפילה מעורבת בתוך עזרת הנשים, שזו עבירה על תקנות המקומות הקדושים. החסינות שלו אמורה לעזור לו לבצע את עבודתו, לא לסייע לו לעבור על החוק"

    יו"ר ועדת חוקה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

    אורן הניג, מנכ"ל ארגון ליב"ה שפנו ליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה לעמיד לדין את ח"כ גלעד קריב בעקבות מעשיו בכותל בראש חודש האחרון, שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. "קריב גרם לתפילה מעורבת בתוך עזרת הנשים, שזו עבירה על תקנות המקומות הקדושים", אומר הניג ומדגיש: "החסינות שלו אמורה לעזור לו לבצע את עבודתו, לא לסייע לו לעבור על החוק. כמו שהוא לא יכול להשתמש לרעה בחסינותו בשביל לעבור ברמזור אדום".

    במענה לשאלת קאהן, הוא הבהיר כי "בסמכותה של הקרן למורשת הכותל לבקש צו הרחקה לגביו, אולם המשטרה היא זו שצריכה לאכוף את זה ולהרחיק אותו, לא מאבטחי הקרן שהם מאבטחים פרטיים".

    לאחר מכן התייחס הניג למתקפה על רב הכותל: "בשבועיים האחרונים אנחנו רואים קמפיין מגמתי, מתוזמן כדי להחליף את הרב רבינוביץ' – ברור שמי שעומד מאחורי זה אלו אנשים שרוצים לקדם את מתווה הכותל, רואים בצורה ברורה פתאום במשך שבוע כתבה מפה, כתבה משם".

    הוא תקף את הממשלה המכהנת: "אנחנו מבינים את הפרצוף של הממשלה נוכחית, לא ימינה ולא מדינה יהודית אלא מדינת כל אזרחיה. רוצים לתת לארגוני הרפורמים לבצע את כל מה שהם רוצים ופה צריך לחזק את רב הכותל. ברגע שיקחו חלק מהכותל כל הכותל ילך. עלינו לעמוד על המשמר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צריך להעניש ח’’כ שהוא כביכול ’’דוגמא’’, בשנתיים מאסר בפועל!