בעלות של כשלושה מליון שקלים: גנים חדשים ביישוב טלזסטון

    ישראל נח חסידים No Comments on בעלות של כשלושה מליון שקלים: גנים חדשים ביישוב טלזסטון

    ראש מועצת טלזסטון הרב יצחק רביץ חנך גני ילדים חדשים ביישוב בעלות של כשלושה מיליון שקלים של רשת "איילת השחר" | סיקור

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגנים נבנו בחיידר 'איילת השחר' כחלק מתנופת ענק במוסדות החינוך ביישוב. נכון לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ב הוכפלו מספר הכיתות ביישוב. הרב יצחק לבל מנהל ת"ת 'איילת השחר': "אני מודה לרב רביץ בשם כל ילדי היישוב והוריהם ומאחל לו עוד שנים רבות של עשייה ברוכה ומשגשגת". ראש המועצה הרב יצחק רביץ: "מיום שנכנסתי לתפקיד הצבתי את החינוך כערך עליון ביישוב. אני שמח לראות את התוצאה המדהימה שאין לה אח ורע"

    ראש מועצת טלזסטון הרב יצחק רביץ חנך גני ילדים בתלמוד תורה 'איילת השחר'. הגנים נבנו על ידי המועצה בעלות כוללת של כשלושה מיליון שקלים. בניית הגנים היא חלק מתכנית מקיפה לתנופת מוסדות החינוך ביישוב.

    מהפכת החינוך שמוביל ראש המועצה הרב יצחק רביץ מקיפה את כלל מוסדות החינוך ביישוב, במטרה להרחיב ולשכלל את המבנים והכיתות. במועצה מדגישים בשביעות רצון כי נכון לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ב, הוכפלו הכיתות בתלמודי התורה ובתי הספר ביישוב.

    ביישוב מברכים על ההשקעה העצומה בבניית כיתות חדשות ביישוב, כאשר לא רק שעומדים בקצב הגידול המבורך שח היישוב, אלא אף מוציאים את הכתות מהמבנים היבילים, ונכנסים למבני קבע מפוארים.

    מנהל תלמוד תורה 'איילת השחר' הרב יצחק לבל נשא דברים נרגשים במעמד קביעת המזוזות לגני הילדים ושיבח את ראש המועצה הרב יצחק רביץ על מסירותו הרבה למוסדות החינוך ביישוב, תוך שימת דגש על כל פרט ופרט. "הרב רביץ עסוק מבוקר ועד לילה עם איזה שולחנות התלמידים ילמדו, ועל אלו כיסאות הם יישוב. זאת לצד ההשקעה האדירה בבניית המבנים החדשים והרחבת המבנים הקיימים. אני מודה לו בשם כל ילדי היישוב והוריהם ומאחל לו עוד שנים רבות של עשייה ברוכה ומשגשגת".

    ראש המועצה הרב יצחק רביץ אמר: "אני שמח לראות את גני הילדים החדשים ואת הכיתות החדשות שנוספו למוסדות החינוך. הדבר מלמד גם על התפתחות החינוך, וגם על הביקוש ההולך וגדל להתגורר כאן. מיום שנכנסתי לתפקיד הצבתי את החינוך כערך עליון יישוב. לשמחתי, הגענו להישג חסר תקדים, שאין כמותו באף יישוב אחר. בתוך שנים ספורות הפכנו את מספר הכיתות ביישוב, אין לזה אח ורע. אני מקווה שהתנופה הזו תימשך הלאה, עם אכלוס השכונות החדשות והתרחבות היישוב בסייעתא דשמיא".


    צילום: המועצה המקומית טלזסטון



    0 תגובות