ליברמן מאיים: "אם החרדים יצטרפו – ישראל ביתנו תפרוש"

    אבי רבינא 3 Comment on ליברמן מאיים: "אם החרדים יצטרפו – ישראל ביתנו תפרוש"

    ליברמן מאשר בקולו את טענות חברי הכנסת החרדים לוטו כנגד הצטרפותם לממשלה: בדברים שנשא בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו איים שר האוצר: "שמעתי כמה גורמים בקואליציה דורשים לצרף את ש״ס ויהדות התורה לקואליציה. אם הם ייכנסו – אנחנו לא נהייה שם"

    אביגדור ליברמן צילום: פלש 90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשיך להחרים: יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן מסר הצהרה לתקשורת היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו ואיים כי אם החרדים יצטרפו לממשלה, מפלגתו תפרוש ממנה. "לאחרונה שמעתי כל מיני דיבורים על הרצון של כמה גורמים בקואליציה לצרף את ש״ס ויהדות התורה", אמר ליברמן והבהיר "אם זה קורה אנחנו לא נהיה שם. לאמירה הזאת לצרף אותם יש משמעות והשלכות מרחיקות לכת".

    עוד הוסיף ליברמן: "אם מישהו מתכוון לצרף אותם אז ישראל ביתנו לא תהיה שם. המשמעות היותר מרחיקת לכת של צירוף ש"ס ויהדות התורה זה החזרת נתניהו לשלטון. ברור שהם לא יתמכו ברוטציה ויצטרכו לשנות את הרכב הקואליציה מהתחלה ועד הסוף – והמשמעות היא שנתניהו יחזור. אנחנו לא נשב באותה ממשלה עם נתניהו ולא עם גפני ליצמן ודרעי".

    בכך ממשיך ליברמן בקו הניצי אותו הוא מוביל זה למעלה משנה וממשיך להחרים מפלגות ומועמדים רבים בכנסת. ליברמן חושף לראשונה בקולו את מה שהנציגות החרדית בכנסת טוענת עוד מלפני הקמת הממשלה – שיש וטו מוחלט של ישראל ביתנו על הצטרפות החרדים לממשלה.

    זאת, בניגוד להצהרות השר כהנא וגורמים נוספים בממשלה שטענו כי דלתה של הממשלה פתוחה בפני המפלגות החרדיות להצטרפות.

    רק לפני מספר ימים, אמר השר לשירותי דת, מתן כהנא בראיון לערוץ 12: "אני פועל מאחורי הקלעים כדי להרחיב את הקואליציה. הפוליטיקאים החרדים כלפי חוץ קוראים לי אנטיוכוס אבל מאחורי הקלעים הם יודעים לדבר איתי יפה מאוד".

    כהנא: "פועל להרחבת הקואליציה, יש שיח עם החרדים"; גפני מכחיש

    יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני הגיב לדברי כהנא והכחיש מכל וכל: "מתן כהנא הוא איש הזוי. האיש השנוא ביותר בחברה החרדית אחרי בנט ושקד ממציא המצאות כאילו מישהו ייכנס איתו לקואליציה, כל ההודעות שלו בעניין מצוצות מהאצבע ומשוללות כל יסוד. זה היה בתחילת הדרך שהיו כאלה שאמרו שהחרדים יצטרפו, וזה ממשיך עכשיו בהודעות הסרק שלו שאין מאחוריהן ולא כלום, רק איש הזוי".

    ח"כ מיכאל מלכיאלי הכחיש אף הוא: "הספינים שלו הזויים. אחרי שפעל להרוס ולקעקע כל דבר שזיק יהדות נודף ממנו- רפורמת הכשרות, גיורים, פגיעה וזלזול ברבנים הראשים וברבני ערים והתחברות לרפורמים, כעת המצאות חדשות. כשאומר שמדבר עם הפוליטיקאים החרדים – הוא מתבלבל עם גלעד קריב שיש כיפה לראשו".

    הבוקר התעמתו חברי הכנסת ינון אזולאי ומשה גפני עם ליברמן בשעה שזה האחרון הגיע לוועדת הכספים והציג את תקציב המדינה.

    גפני הטיח בליברמן: "הנזק לא יסולח לך" | צפו

    יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני התייחס לדרישת ח"כ אזולאי מליברמן לחזור בו ממה שאמר בעבר שצריך "לזרוק את החרדים למזבלה". "אני לא מבקש ממנו לחזור בו", אמר גפני "שישאר עם האמירה הזו. כך אנחנו יודעים בדיוק עם מי יש לנו עסק". גפני פנה לליברמן ואמר: "היינו עלולים לטעות בך ולחשוב שאתה לא כל כך נורא והרי בעבר היינו שותפים. אין שמחה אלא כהתרת הפסקות".

    צילום: דוברות הכנסת

    צילום: פלש 90

    לאחר מכן התייחס גפני לגזירת המעונות: "ליברמן, אתה לא תישאר הרבה זמן באוצר, זה כולנו יודעים, אבל את הנזק שאתה תשאיר אחריך, את מה שאתה עושה למשפחות האברכים, שאתה מכיר לא פחות טוב מכולנו, לא יסולח לך. לא תצליח לשנות את אורח חייהם, הם לא יפסיקו ללמוד, רק הילדים שלהם ירעבו ללחם וזה יהיה רשום על שמך ולא יסולח", אמר גפני.

    צילום: פלש 90


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אנחנו לא צריכים אותך לא במדינה ולא בממשלה
      אתה צבוע והפכפך אתה אדום מוודקא רוסית
      אין לך שום ערכים
      אתם מפלגה של גנבים
      ואנחנו לא מבינים איך נתנו לך להיות באוצר
      אחד שהיה חשוד

    2. 2

      שם רשעים ירקב!
      אסור להסתכל בפני רשע!