אחרי הפיטורין המתוקשרים: עליזה בלוך מזמנת את מתנגדיה

    אבי יעקב No Comments on אחרי הפיטורין המתוקשרים: עליזה בלוך מזמנת את מתנגדיה

    חודשים ספורים אחרי שפיטרה את נציגי הגוש האופוזיציוני שחסם את הרוב במועצת העיר, ראש העיר עליזה בלוך מודיעה על התקדמות ובפתיחת משא ומתן מול ראשי ה"גוש" המתנגד לה | האם הדבר מבשר על עידן חדש של אחדות בעיר בית שמש? כל הפרטים

    עיריית בית שמש צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשלושה חודשים פורסם כי ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך יצאה בפומבי והודיעה כי החליטה לפטר כמה מחברי המועצה מתפקידיהם בקואליציה בטענה כי הם מפריעים לה בניהול העיר. חברי המועצה שפוטרו הם אברהם פרנקל ושמעון גולדברג מאגודת ישראל, ישראל סילברסטין ושלמה ברילנט מדגל התורה, משה שטרית, שלום אדרי וצבי ווליצקי מהליכוד. אליהם הצטרפו חברי המועצה הנותרים בסיעות השונות.

    אז פורסם כי הקש ששבר את גב ראש העיר התחיל בכך כי רוב חברי מועצת העיר בישיבת ההנהלה שקדמה לפיטורין רוב החברים הצביעו נגדה בסעיף תב"רים לאחר שלא עמדה בסיכומים עם הליכוד ויהדות התורה לתת כיתות לימוד למפלגות. גם בישיבות שקדמו לה, חלק מהקואליציה לא היו איתה והיוו אופוזיציה קולנית בתוך הקואליציה.

    סיעות אגודת ישראל, דגל התורה, הליכוד ויושבת ראש הבית היהודי, הקימו גוש משותף ומתואם שחסם מהלכים של ראש העיר ואיים על תפקודה ויכולותיה להעביר החלטות במועצת העיר ובמינוי פקידים. כעת, יצאה העירייה בהודעה כי ראש העיר זימנה את הסיעות למשא ומתן קואליציוני משותף.

    מדוברות העירייה נמסר כי "ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך זמנה הערב לישיבה את חברי מועצת העיר מכל הסיעות. במסגרת הפגישה עסקו ראש העיר ד"ר בלוך וחברי המועצה בשיח לקידום דפוסי עבודה משותפים וחיזוק האחדות במסגרת פעילות הסיעות השונות בעיר וכל זאת מתוך הבנה כי תכלית כל הפעילות היא לחיזוק וקידום העיר בית שמש".

    דוברי העירייה הוסיפו כי ראש העיר ד"ר בלוך רואה חשיבות רבה לפעולות הממונים לטובת העיר בית שמש ומעוניינת שכלל חברי המועצה ישאו בשותפות, אחריות ובסמכות לטובת עתידה של העיר. חברי מועצת העיר הדגישו את החשיבות בקואליציה מאוחדת שבה כולם יהיו שותפים מתוך ראיה של אחריות משותפת לקידום העיר בית שמש.

    בפגישה סוכם כי בימים הקרובים תכנס ראש העיר ד"ר בלוך פגישות תיאום ציפיות עם הסיעות השונות על צרכי הסיעות ודפוסי העבודה השונים מתוך הסכמה והבנה משותפת לקראת המשך הפעילות ויישום האתגרים העומדים לפתחה של העיר.

    חשוב לציין כי הקריאה של בלוך לאחדות, מיד החלה לגרום להרחבת הפילוגים בין המחנות הפוליטיים המרכיבים את האופוזיציה. ומיד עם ההכרזה על חזרה לשולחן המשא ומתן הוציאו ב"דגל התורה" הודעה חריגה כי "הפרסומים לגבי צוות כזה או אחר בעניין המשא ומתן אין להם אחיזה במציאות והינם חוטאים לאמת, המו"מ של כלל הסיעות מתנהל ישירות מול ראש העיר וראשי הסיעות".

    האם הדבר יגרום לאחדות מקיר לקיר בעיר בית שמש או שמדובר בתעלול פוליטי שיפרק את ההתנגדות הרחבה לבלוך במועצת העיר? ימים יגידו.

     



    0 תגובות