עדכון ביטחוני: תקציר אירועי הלילה בכפר בידו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on עדכון ביטחוני: תקציר אירועי הלילה בכפר בידו

    הלילה נערכו מעצרים ברחבי יהודה ושומרון ובכללם נערכו מעצרים והחרמת כלי נשק בכפר בידו שבמחוז רמאללה | האירוע המלא כפי שאירע בשעות הלילה, המעצרים, ההתנגדות וכלי הנשק שהוחרמו | קראו

    זירת אירוע בשומרון צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעילות של לוחמי הימ"מ ושב"כ על פי הכוונת שב"כ הלילה בעיירה בידו נוטרלו שלושה מחבלים חמושים שירו לעבר הלוחמים. הפעילות התקיימה בהמשך לפעילות כוחות הביטחון נגד חמושי חמאס בעיירה וברחבי השטחים במהלך הלילה.

    כזכור, הלילה לוחמי הימ"מ, שב"כ וצה"ל פעלו על פי מידע של שב"כ בכפר בידו נגד פעילי טרור שהשתייכו לתשתית צבאית של החמאס שתכננה לבצע פעילות טרור. בעת ניסיון מעצרם התפתחו חילופי אש וכן נתפסו בזירה אמצעי לחימה ששימשו את הפעילים.

    לדברי דוברות המשטרה שפורסמה הערב, מצוין כי בעקבות כך, נעצרו עוד ארבעה פעילי חמאס החשודים כחברים באותה התשתית באזור ג'נין. פעילים נוספים שהיו חלק מתשתית הטרור נמצאים בשלב זה בעיצומה של חקירת שב״כ.

    מדוברות המשטרה, מג"ב נמסר כי "בהמשך לאירועי הלילה בגזרת יהודה ושומרון: בפעילות לוחמי המסתערבים של משמר הגבול בכפר בורקין ניטרלו מחבל שירה בנשק לעבר הכוחות, תפסו את נשקו ועצרו מחבל נוסף שירה לעבר כוחותינו".

    לדבריהם, בפעילות של כוחות המסתערבים של מג"ב, פלוגת מג"ב בגזרת ג'נין ולוחמי צה"ל, נתקלו הכוחות בירי מאסיבי בטווחים קצרים בכפר בורקין. לוחמי המסתערבים הגיבו בירי ופגעו במספר מחבלים. אחד מהמחבלים שירה בטווח קצר לעבר הכוחות נורה על ידי הלוחמים, גופתו והנשק מסוג קרלו שאיתו ביצע את הירי, הועברו לטיפול כוחות הביטחון.

    "בנוסף רכב ובו מספר מחבלים ביצעו ירי לעבר לוחמי יחידת המסתערבים שהגיבו בירי, הרכב נעצר והמחבל שנהג ברכב נעצר לחקירת כוחות הביטחון" נמסר.

     



    0 תגובות