אתם בחרתם: בחירת השנה של "קול חי"

    אבי יעקב 3 Comment on אתם בחרתם: בחירת השנה של "קול חי"
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    • הפתעת השנה בפוליטיקה – חה"כ בצלאל סמוטריץ'

    מסיעה קטנה שלא נתנו לה לעבור את אחוז החסימה הפך בצלאל סמוטריץ' לדמות הכי עקבית במערכת הפוליטית לצד הנציגים החרדים. רבים מאלו שלעגו לו כי הוא משתלט על שם "הציונות הדתית" שלא בצדק, הודו לבסוף כי מי שפעל לשמר את ההתיישבות והימין הדתי היו הוא ומפלגתו.

    סמוטריץ' הוא הפוליטיקאי שהפתיע את כל הדירוגים. בצלאל קיבל 32.4% מקולות מצביעי "קול חי" בקטגוריית הפתעת השנה.

    הפתעת השנה – תוצאות

    • אכזבת השנה בפוליטיקה – שר הדתות מתן כהנא 

    מתן כהנא שר הדתות מסיעת "ימינה" היה מקובל ומוערך למדי בציבור החרדי, נכנס ויוצא בחצרות הרבנים וגדולי ישראל שליט"א, הטייס המעוטר היה מתברך וזוכה לשבחים רבים. מיד עם מינויו בשעת הקמת הממשלה ה"מגוונת" בראשות יו"ר מפלגתו נפתלי בנט החל כהנא בסדרת שינויים מהותיים בכל מוסדות הדת שתחת הנהגתו, וזאת למרות הביקורת הקשה בכל קצוות הציבור החרדי והדתי.

    כהנא, הוא הפוליטיקאי שאכזב את רוב המדרגים באתר "קול חי". כמעט מחצית מהקולות, 49.8% בחרו בו כ"אכזבת השנה" שלהם.

    • איש השנה בפוליטיקה – יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו

    האיש החזק כל כך, הפוליטיקאי והמדינאי המוכשר, שזכה לכתרים ולשבחים בכל העולם על מנהיגותו יוצאת הדופן כראש ממשלת ישראל, ומעורבותו הפוליטית במהלך שלושת העשורים האחרונים, הושלך בהינד עפעף אל ספסלי האופוזיציה. בגאונות פוליטית, הוא נותר גם היום רלוונטי מתמיד, מוביל מעל כולם בכל סקרי המנהיגות. ולמרות שהוא יושב אי שם בספסלי האופוזיציה עדיין אין אף אחד שמצליח לקרוא, באמת, תיגר על מנהיגותו.

    ראש הממשלה לשעבר נבחר ברוב קולות מצביעי אתר "קול חי" כמועמד לאיש השנה בפוליטיקה הישראלית; מעט יותר מארבעים אחוזים הצביעו עבורו.

    • תמונת השנה – מתנדבי איחוד הצלה על מדרגות מירון

    האסון במירון, זעקת הקדושים והמשפחות השכולות, נגעו בנקודה הכי רגישה בכל לב יהודי ובשל כך אין הדבר מפתיע שתמונה זו נבחרה לתמונת השנה באתר "קול חי". אך לא די בכך שאי אפשר להכיל אסון כה גדול פעילותם של מתנדבי ההצלה וארגוני הרפואה והחירום שפעלו בזירה הקשה מנשוא כמעט נעלמה מאור הזרקורים.

    רוב מוחץ בדירוגי האתר בחרו בתמונת מתנדבי איחוד הצלה שפעלו בזירת אסון מירון וחזרו אליה בשיתוף מגיש "קול חי" מנחם טוקר ובשידור למאזיני וצופי קול חי בהפקה מוזיקלית מושלמת. לפניכם הנתונים הדרמטיים



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מתי היתה אפשרות להצביעע??
      לא ראיתי שום דברר!!
      תעשו גם במוזיקהה חייביםם!!

    2. 1

      בשביל המוזיקה ייש את קול חי מיוזיק..