תביעת ענק בעקבות רשלנות: מהססים? שאלו את הרופא

    ארי טננבוים No Comments on תביעת ענק בעקבות רשלנות: מהססים? שאלו את הרופא

    עו"ד נתנאל רוט העוסק ברשלנות רפואית ודיני נזיקין, הגיש תביעה על סך 2.5 מיליון ש"ח בשמו של אדם שאבחון לקוי ושגוי הוביל לנזק בלתי הפיך לכף ידו רק בגלל שבקופת חולים לא שמו לב | יש לכם שאלה? פנו לצוות ומנעו אסון | הכתבה המלאה

    צילום: באדיבות המצולם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה התחיל כמו עוד ירידה שגרתית במדרגות, אבל האופן שבו סיים אותה תלווה את אוריאל לכל החיים. בחוסר תשומת לב הוא מעד באחת המדרגות האחרונות וכדי שלא לחטוף חבטה בראש הוא מיהר להושיט את ידו הימנית קדימה. אז אולי הראש ניצל אבל כף היד ספגה מכה כואבת וקשה. הוא הבחין בנפיחות בשורש כף היד וחש שתנועתו הוגבלה והמקום הפך רגיש למגע.

    אוריאל פנה במהירות למוקד הרפואי הסמוך כשהוא בטוח שהצוות הרפואי המקצועי יאבחן את הפציעה ויעניק את המענה הנדרש כיאות. לאחר צילום רנטגן ובדיקות קבע הרופא כי לא קיים שבר או פריקה בפרק כף היד אך ידו גובסה בשל חשד לשבר באחת העצמות בכף היד. הכאבים שנמשכו במהלך הלילה הביאו את אוריאל לפנות בבוקר למרפאת קופת החולים בה הוא חבר וגם שם האבחון נותר על כנו.

    בשעות הלילה הבחין כי היד מתנפחת והוא סובל מכאבים עזים ומיהר שוב למוקד, שם לא ביצעו צילום נוסף והמליצו על החלפת הגבס והגעה לביקורת אצל אורתופד בעוד שבוע. גם אחרי הביקורת אצל האורתופד בקופת החולים לא נרשמה התייחסות לתלונותיו על הכאבים ולא בוצע צילום נוסף. לאחר שלוש שנים של טיפולי פיזיותרפיה שלא הועילו גילה אורתופד מומחה אליו הגיע אוריאל לביקורת כי למעשה הוא סבל מפריקה של עצם בשורש כף היד וכל הטיפולים שהומלצו לו, לא רק שלא היטיבו את מצבו אלא אף גרמו להחמרה משמעותית במצב היד, ולמעשה כמעט ואיבד את התפקוד ביד זו. 

    בשלב זה פגש אוריאל את עו"ד נתנאל רוט, עו"ד רוט המוכר כמי שמתעסק ברשלנות רפואית ודיני נזיקין הופתע לראות את היקף הרשלנות הכוללת הן את טרם והן את קופת החולים, כאשר בעקבות אותה התנהלות נגרמו לאוריאל נזקים כה כבדים לטווח הארוך ואף לתמיד. "האבחון היה לקוי ושגוי ולא ניתן טיפול נכון לבעיה הרפואית וכאשר אובחן מצבו באופן הנכון היה זה בשלב מאוחר שלא הייתה היכולת לשפר את מצבו" הגדיר עו"ד רוט את המקרה. לאחר עיון בכל התיעוד הרפואי והתייעצות עם מומחים בתחום הוא פנה להגיש תביעת ענק נגד המוקד וקופת החולים לפיצוי עבור הנזקים שנגרמו לאוריאל כתוצאה מהרשלנות הרפואית, תביעה שסכום הפיצוי הגבוה ביותר האפשרי עומד על לא פחות מ-2.5 מיליון ₪.

    ברקע המקרה מבקש עו"ד רוט לחדד ולהדגיש בפני כל מי שנזקק לטיפול רפואי: "ידוע כי נתנה רשות לרופא לרפאות, אולם כל רופא עלול לאבחן לא נכון את המצב או להעניק טיפול שאינו מדויק, לכן חשוב תמיד לוודא שקיבלנו תשובות על כל השאלות שמטרידות אותנו ואם יש דבר מה שלא נראה לנו סביר, לשאול ולא להניח. אם אוריאל היה מתעקש יתכן והאורתופד היה מעיין שוב בצילום ומזהה את הפריקה בשלב שעוד היה ניתן לטפל בה ולמנוע את הנזק הבלתי הפיך שנגרם לו. תשאלו, תעמדו על קבלת תשובה מספקת ואל תהססו לפנות לייעוץ לחוות דעת נוספת" הוא מבקש.



    0 תגובות