רבנות פ"ת חושפים: עליה גדולה בשנה האחרונה ברישום לנישואין

    ארי טננבוים No Comments on רבנות פ"ת חושפים: עליה גדולה בשנה האחרונה ברישום לנישואין

    בסימן טוב ובמזל טוב: המועצה הדתית פתח תקווה בראשות ראובן יוסופוב חושפת את נתוני הרישום לנישואין בשנת תשפ"א ומהם עולה גידול מרשים של 36% בשנה האחרונה

    מחלקת נישואין המועצה הדתית- צילום באדיבות המועצה צילום: באדיבות המועצה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת סיומה של שנת תשפ"א, המועצה הדתית פ"ת חושפת את נתוני הרישום לנישואין ברבנות פתח תקווה בשנה האחרונה, בשנת תשפ"א נרשמו לנישואין בפ"ת 643 זוגות ובשנת תש"פ נרשמו 472 זוגות בלבד, מהנתונים עולה גידול מרשים של 36% בשנה האחרונה.

    בשנה האחרונה נכנס לתפקידו ראובן יוסופוב כראש המועצה הדתית, אשר שם לו למטרה להנגיש כמה שיותר את הרישום לנישואין לכלל העדות מכל הארץ ומבלי צורך להגיע לבניין המועצה בשלב הרישום הראשוני. חלק מהשינויים שבוצעו השנה ברישום למחלקת הנישואין, הוארכו שעות קבלת הקהל הן בשעות היום והן בשעות אחה"צ (בימי שלישי). ניתן דגש מיוחד על שירות מהיר, מקצועי ונגיש. מנהל המחלקה, ינון פרסיק זמין בימי שישי בתיאום מראש לקבלת קהל והגשת טפסים. הרישום הראשוני לנישואין, מבלי צורך להגיע לרבנות, דרך אתר האינטרנט או בדף הפייסבוק, מקבל תגובות אוהדות בקרב הנרשמים ומוכיח את עצמו בעצם הגידול במספר הנרשמים.

    ראובן יוסופוב, ראש המועצה הדתית פ"ת: "עם סיומה של השנה ואחרי עבודה והשקעה רבה, אנו מסתכלים בסיפוק על הנתונים ומאמינים שעם המשך השקעה בשירות המיוחד של מחלקת הנישואין עוד ועוד זוגות יבואו להירשם לנישואין ברבנות פ"ת, אני מודה לראש המחלקה ינון פרסיק על מסירותו בשיפור השירות במחלקה ולכל עובדי מחלקת הנישואין על עבודתם החשובה"

     



    0 תגובות