בחירת השנה: בחרו את אכזבת השנה שלכם במערכת הפוליטית

    עמית דניאל 2 Comment on בחירת השנה: בחרו את אכזבת השנה שלכם במערכת הפוליטית
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההצבעה בתחתית העמוד – הקליקו, דרגו והשפיעו:

    * קרדיט תמונות: פלאש 90

    • שר הדתות מתן כהנא

    מתן כהנא שר הדתות מסיעת "ימינה" היה מקובל ומוערך למדי בציבור החרדי, נכנס ויוצא בחצרות הרבנים וגדולי ישראל שליט"א, הטייס המעוטר היה מתברך וזוכה לשבחים רבים. מיד עם מינויו בשעת הקמת הממשלה ה"מגוונת" בראשות יו"ר מפלגתו נפתלי בנט החל כהנא בסדרת שינויים מהותיים בכל מוסדות הדת שתחת הנהגתו, וזאת למרות הביקורת הקשה בכל קצוות הציבור החרדי והדתי.

     

    • פרופ' רוני גמזו

    המנהל האפרורי של בית החולים איכילוב, פרופסור רוני גמזו הוצב בקדמת הבמה במאבק בנגיף הקורונה בעת מינויו כפרויקטור הקורונה, ראש תוכנית "מגן ישראל". גמזו הודה בטעותו מול הציבור החרדי, בסגר אגרסיבי בימים הנוראים ובכל חגי תשרי, ובהאשמה מסוימת של הציבור מבלי להכיר יותר מדי את הקשיים הייחודיים, את המנהגים, ואת הדברים הקדושים למגזר.

    • ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך

    לפני כמעט שלוש שנים הדיחה ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך את קודמה משה אבוטבול, היום ח"כ בסיעת ש"ס, וזאת למרות שלצידו התייצבו כל המפלגות החרדיות המהוות רוב בעיר בית שמש. שלא במפתיע, בלוך הביאה רוח חדשה של אחדות, וגיבשה מסביבה את כל חברי העירייה לקואליציה גדולה ורחבה מקיר לקיר. בחודשים האחרונים פרשה נציגות חרדית בכירה מהקואליציה העירונית, תוך האשמות כבדות משקל על התנהלות בדרכי רמייה והעדפת מקורבים.

     

    • שר השיכון זאב אלקין

    זאב אלקין, מתמטיקאי ושחמטאי מחונן, כיהן כשר המים בממשלת נתניהו ונחשב היה למקורבו ואיש סודו של ראש הממשלה לשעבר. מתיחות ופגיעה מראש הממשלה הקודם בנימין נתניהו הובילה אותו במפתיע להקים את "תקווה חדשה" יחד עם שותפו גדעון סער ועוד אנשים מסיעת "הליכוד" לשעבר. אלקין מונה לשר השיכון ומשמש הלכה למעשה כמי שמתחזק את הממשלה הנוכחית שהסיעות החרדיות לא מתנגדות אליה.

     

    הקליקו, בחרו והשפיעו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      באמת למה לא שמתם את בנט הוא האכזבה והביזיון הכי גדולים השנה אכזבה שאדם לא מסוגל לוותר על הכבוד המדומה הזה ובוחר להתרפס בצורה בזויה כ"כ בפני שונאים