הידעתם? לא לזרוק שום חומר גלם או שארית; כלל ברזל שעל פיו מתנהלת השפית-קונדיטורית אפרת ליבפרוינד!

    אבי יעקב No Comments on הידעתם? לא לזרוק שום חומר גלם או שארית; כלל ברזל שעל פיו מתנהלת השפית-קונדיטורית אפרת ליבפרוינד!

    הימנעו מבזבוז מזון, ותיהנו מאוכל טרי ובריא״ זה המסר החדשני שמלווה את חברת ׳אלקטרולוקס׳ העולמית, כחלק מקידום המסרים בארץ יזמה ׳מיניליין׳ היבואנית הרישמית של ׳אלקטורולוקס׳ בישראל שיתוף פעולה מקסים עם השפית קונדיטורית אפרת ליבפרוינד וביחד יצרו מתכונים לפסח השומרים על ניצול המזון במקסימום

    צילום: יח"צ
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות אם לא מאות מתכונים יש לכל עקרת בית לפסח, וכל שנה מצטרפים עוד כמה מתכונים למאגר. זה לא סוד שבפסח לא מפסיקים להיות במטבח, לאפות ולבשל על כל הצורות והסוגים שרק אפשר. וכמובן, יש יותר זמן להשקיע במיני פטיפורים וקינוחים משוקעים, ולא פחות טעימים.

    השנה, כחלק מהאמנה והמסר חדשני וברור של: ״שמירה על המזון והימנעות מבזבוז מזון״ אותו מובילה חברת "אלקטרולוקס", נוצר חיבור ושיתוף מקסים עם השפית-קונדיטורית אפרת ליבפרוינד. כשהיא מתחברת מאוד למסר, היא אתגרה את עצמה והביאה מתכונים מיוחדים שבעצם נעשו מחומרי גלם שלא נועדו לשימוש או שאריות מזון שלא תוכננו להיאכל כמות שהם,

    בין מתכון אחד נוצר מהם מתכון חדש, מגוון, טרי וכמו שאפרת נוהגת לומר: ״נראה וטעים מיליון דולר״. כמעט מכל דבר אפשר ליצור מתכון חדש, שמרו על המזון במטבח, פנקו ודאגו למשפחה שלכם לאוכל טרי יותר, בריא יותר, וכן, גם טעים מאוד"

    תנורי "אלקטרולוקס" חוסכים בזמן ובאנרגיה, בעלי תבניות xl ותא אפיה ענק, עם מערכת טורבו אקטיבי SurroundCook המאפשרת בישול ואפיה במספר תבניות בו-זמנית לחסכון בזמן ובאנרגיה, כך תוכלו להיות יצירתיים במטבח, לנצל כמה שיותר מהמזון הקיים ולהעניק למשפחה שלכם אוכל טרי ובריא מבלי להתפשר על תוצאות.

     



    0 תגובות