מחדל חמור בשיא המגיפה: שבעה מנהלי בתי חולים הודיעו: "לא מסוגלים לתפקד"

    צבי טסלר No Comments on מחדל חמור בשיא המגיפה: שבעה מנהלי בתי חולים הודיעו: "לא מסוגלים לתפקד"

    לא נתפס: כשגל התחלואה בשיא, שבעה מנהלי בתי חולים ציבוריים הודיעו כי עוברים לעבוד במתכונת שבת בשל משבר תקציבי חמור ואי יכולת לטפל בחולים | המשבר נגרם בעקבות עצירת ההסכם החתום על ידי משרד האוצר | מנהלי ביה"ח אמרו: "לא נפתח איתנו מו"מ, איש לא מדבר איתנו. עם הבנה וסימפטיה לבעיות שלנו אנחנו לא יכולים לשלם לספקים"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחדל הגדול של ממשלת בנט בשיאה של מגיפת הקורונה": 7 מנהלי בתי החולים הציבוריים הודיעו כעת לשר הבריאות ניצן הורוביץ ולמנכ"ל מד"א אלי בין כי החל ממחר (רביעי) בתי החולים הדסה, שערי צדק, מעייני הישועה, לניאדו ושלושת בתי החולים בנצרת, הצרפתי האנגלי והאיטלקי עוברים למתכונת שבת.

    בתי החולים עוברים למתכונים חירום בשל אי יכולת לטפל בחולים לאור אי קיום ההסכם שחתמו משרדי הבריאות והאוצר עימם והיעדר תקציב.

    בהודעה לשר הבריאות ומד"א נכתב כי: "הרינו להודיעכם כי בשל הגרעון המבני שכופה עלינו המדינה ובעקבות אי קיום ההסכם עם בתי החולים הציבוריים, 7 בתי החולים לא מסוגלים לתפקד באופן מלא ולתת טיפול נאות למטופלים בשל היעדר תקצוב. לאור זאת, החל ממחר יעברו 7 בתי החולים למתכונת שבת ויבצעו רק פעילות מצילת חיים. לא יתקבלו פינויים ממד"א שאינם מצילי חיים ויש להפנותם לבתי חולים אחרים".

    כזכור סיבת קריסת בתי החולים או בשל עצירת הסכם מימון בתי החולים הציבוריים בעת במשב הקורונה והעלויות הגבוהות של בתי החולים, ממשלת נתניהו אישרה העברת מעל 600 מיליון ש"ח לבתי החולים, חצי מהסכום הועבר אך החצי השני תקוע במשרד האוצר ולא משוחרר לתפקוד בתי החולים.

    על המכתב חתומים: מנכ"ל ביה"ח מעייני הישועה שלמה רוטשילד, מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין, מנכ"ל הדסה פרופ יורם וייס, מנכ"ל לניאדו נדב חן, מנכ"ל בית החולים הצרפתי, סנט.וינסנט ד"ר נאיל אליאס, מנכ"ל ביה"ח האנגלי בנצרת פרופ' פהד חכים ומנכ"ל בית החולים המשפחה הקדושה ד"ר אברהים חרבג'י

    עוד מוסיפים מנהלי בתי החולים: "לא נפתח איתנו מו"מ, איש לא מדבר איתנו. עם הבנה וסימפטיה לבעיות שלנו אנחנו לא יכולים לשלם לספקים. אנחנו דורשים לפתוח איתנו מו"מ ישיר לפתרון המשבר. היום בערב ראש הממשלה ממריא מפה ומשאיר אותנו להילחם בקורונה עם מחסניות בלי כדורים. אנחנו מצפים ממנו להתערב במשבר".



    0 תגובות