דובר המשטרה: "התמונה דומה לאסון הכרמל אבל למזלנו, אין פגיעות בנפש"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on דובר המשטרה: "התמונה דומה לאסון הכרמל אבל למזלנו, אין פגיעות בנפש"

    דובר משטרת ישראל אלי לוי בראיון הבוקר אצל בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" בקול חי: "אני איש בשורות הבוקר, כל האזרחים שפונו חזרו לבתיהם לאחר שעות ארוכות של המתנה מורטת עצבים" | על הפשיעה במגזר הערבי אמר: "לצד אירועי הפשיעה בחברה הערבית יש הרבה מאוד הצלחות. למעלה מעשרים וחמש כתבי אישום על מקרי רצח, תפיסות אמל"ח לא חוקיים, והרבה מידע מודיעיני" | האזינו

    צילום: דוברות המשטרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר המשטרה אלי לוי מספר על מאמצי המשטרה לצד כוחות הכיבוי בסיוע בשריפה בהרי יהודה. "אני איש בשורות הבוקר, כל האזרחים שפונו חזרו לבתיהם לאחר שעות ארוכות של המתנה מורטת עצבים. רוח ההתנדבות נושבת חזק בהרי ירושלים, יש שילוב ידיים איכותי בין כל כוחות החירום והכיבוי".

    לוי הוסיף: "אתמול כבר חשבנו שהאירוע לקראת סיום, ופתאום הבעירה החלה מחדש והכל השתנה נקווה שהיום יהיה אחרת. אני זוכר את אירוע השריפה בכרמל עוד בעת היותי עיתונאי וכתב בערוץ 10 הייתי בשריפה 10 דקות לאחר שהתפרצה, אין ספק שהתמונה נראית דומה מאוד במהירות והנראות, אבל למזלנו בציר של חיי אנוש, אין פגיעות בנפש וכמעט שלא ברכוש. על כך צריך להודות לכל כוחות החירום שעושים לילות כימים בזירות השריפה הקשות".

    "אנחנו מסיימים את האירוע הזה באפס פגיעות בנפש, היה שילוב ידיים מצוין של המשטרה והכיבוי, אבל נכון, התמונה היא עצובה. לראות את הכתם העצום הזה והפגיעה בטבע במקום המתויר הירוק והיפהפה הזה".

    הוא התייחס בדבריו לאירועים הפליליים שפוקדים את ישראל באופן כללי עליהם המטרה צריכה לדבריו להתפנות מהשריפה בהרי ירושלים כדי לעשות את מלאכתה. הוא דיבר על ההתנקשות ביועץ שרת החינוך יפעת שאשא ביטון למגזר הערבי ואמר: "לצד אירועי הפשיעה בחברה הערבית יש הרבה מאוד הצלחות. למעלה מעשרים וחמש כתבי אישום על מקרי רצח, תפיסות אמל"ח לא חוקיים, והרבה מידע מודיעיני".

    "יש הרבה מאוד עבודה לפנינו ויש מקום להעמיק את שיתוף הפעולה עם מנהיגים בחברה הערבית שיהיו איתנו במאבק בפשיעה. הייתי עם המפכ"ל לא פעם ולא פעמיים בפגישות עם מנהיגים ויש הרבה מאוד שיתופי פעולה עם ראשי רשויות ערים, אף ראש מועצה או ראש ראשות רוצה שהפשיעה תשתולל באזור שלו".

    גם הם מבינים שאנחנו הכתובת, אני מאמין שנראה שינויים בשטח בחודשים הקרובים. האירוע של ההתנקשות בראמה הוא אירוע חמור אני גם מכיר את הקרבן עוד מאז היותי איש תקשורת. יחד עם מנהיגי החברה הערבית האזרחים והתקשורת ננצח את הפשיעה בחברה הערבית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני מאוד מקווה שההצתה הזו לא נגרמה ע*י יהודי.אם זה ערבי אני רוצה שיתנו לו כדור בראש.זה הכי טוב.כלא לא יעזור מחמור יצא פרופסור לענייני חבלה ימח שמם