חברי ועדת הכספים נפרדו מגפני: "תמיד הסתכל על החלשים"

    איתי גדסי No Comments on חברי ועדת הכספים נפרדו מגפני: "תמיד הסתכל על החלשים"

    יו"ר ועדת הכספים הזמנית משה גפני סיים את תפקידו בהתאם להמלצת הוועדה המסדרת. ח"כ אלכס קושניר נכנס למלאות את מקומו. אחדות מרשימה נרשמה סביב הברכות של חברי הבית על תפקודו המקצועי והאנושי של משה גפני

    משה גפני צילום: פלאש90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכספים הזמנית אישרה את המלצת הוועדה המסדרת ומינתה במהירות שיא את ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) במקומו של היו"ר היוצא משה גפני, שכיהן זמן רב ובהצלחה רבה בתפקיד החשוב. גפני זכה כי כמעט כל חברי הבית בירכו את גפני על תפקידו כיו"ר הועדה.

     

    יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי אמר: "אפשר ללמוד מח"כ גפני רבות, הוא צבר פה ניסיון רב. שיתפנו יחד פעולה לטובת הציבור. ח"כ גפני, אני מאחל לך הצלחה מכל הלב, ובריאות בריאות. תמיד העדפתי להיות בוועדה הזו".

    יו"ר הוועדה היוצא, ח"כ משה גפני אמר: "אני בהתרגשות גדולה, במציאות הזו, אני רוצה לברך אותך ח"כ אלכס קושניר, אני חצוי לשניים – באופן ציבורי אני מקווה שלא תצליח ובאופן אישי אני מקווה שכן, והאישי גובר על הציבורי".

    גפני סיפר כי "בין יתר הדברים שעשינו כאן, עשינו את הטבות המס לישובים בפריפריה, וזה היה אחד הפעמים היחידות, שכל חברי הוועדה עמדו על רגליהם ומחו כפיים. ממשלות לא עשו עבודתן במשך שנים רבות, לקחנו את זה על הכתפיים, היועמ"ש עשתה רבות, והעברנו את זה".

    עוד הוסיף, "אני יודע שאנחנו במשטר דמוקרטי, אני מקבל את העניין הזה שמתחלפים, אני רק מזהיר אתכם, אני הולך לחזור, לפי הפעמים הקודמות – אני חוזר".

    ח"כ ינון אזולאי: "הרב גפני בחיים לא הסתכל על איזו אוכלוסיה, תמיד התסכל על האוכלוסיות החלשות, אני מאחל ליו"ר הנכנס שזה באמת יהיה זמני אבל שלא תצא תקלה תחת ידך, ראית איך שהוועדות מתנהלות ללא משוא פנים, וכמה שהוא היה נותן לכולם לדבר ולפעול. נכון שיהיה לך יותר קשה, כאשר יש לך שר מעלייך, ועוד שר במשרד האוצר. אנחנו נישארים פה בוועדה להיאבק למען החלשים".

    השר עודד פורר אמר בדיון: "ח"כ גפני כיהן פה בהחלט מספר שנים רב ביותר, אולי לצערו הוא לימד פה הרבה מאוד תלמידים. אני רוצה גם להודות לח"כ גפני שיצא לי ללמוד ממנו לא מעט, אני מקווה בשבילך אלכס שתדע את כל התרגילים של גפני, כדי שנוכל באמת להגשים את המדיניות הממשלתית".

    ח"כ ניר ברקת אמר: "אני מכיר את ח"כ גפני עוד מהיות ראש עיר. תמיד הרגשתי שאתה אדם ישר ומבצע מהלכים, תמיד פעלת לקרב ועדות ולהביא את כולם לאותו צד. כולנו הרגשנו פה שאנחנו קודם כל שייכים לוועדת הכספים ורק אח"כ למפלגות"

    ח"כ יעקב אשר בירך את גפני ואמר: "עבדת גם עפ"י צו מצפונך, אני מגיע מהוועדה המסדרת, שם ניסינו להסביר בצורה הכי יפה, זה לא בשבילו ולא לכבודו, אלא לכבוד כולנו".

    עוד הוסיף, "דווקא ההצבעה הזו היא ההצבעה שהייתם צריכים לומר לא להכתבה של המפלגה שלכם, ולא לעשות ועדה זמנית על ועדה זמנית, זה לא יפה ולא יאה, בטח לא למי שהטביע ועוד יטביע חותם ענק פה. תלמדו לעשות את התרגילים האלה לכולם, גפני לא עשה תרגילים לציבור מסויים, אלא מול פקידות אטומה לעיתים, מול שרים עם מדיניות כלכלית לא נכונה, תלמדו את התרגילים שלו, אבל מול כולם".



    0 תגובות