10 הטרנדים האחרונים בריהוט רטרו

    אתר קול חי | freshome.com No Comments on 10 הטרנדים האחרונים בריהוט רטרו
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין שום ספק שמגמת הרטרו בריהוט חוזרת ובגדול. אם גם לכם יש סבתא ששמרה בארון פריטי אפנה, ביגוד או אקססוריס, זה בהחלט הזמן להוציא אותם מהארון, לאוורר את ריח הנפטלין ולהציג אותם לראווה בפני העולם החדש, העולם שחוזר אחורה. אם בביגוד, אפנה ואקססוריס הכל חוזר אחורה, בריהוט זה עובד אפילו יותר טוב. אם לא האמנתם שפריטי ריהוט בני 20-30 יחזרו להיות במרכז האופנה, אז מסתבר שטעיתם, ובגדול. כיום ניתן לראות את מיטב הרהיטים המודרניים מעוצבים בסגנון רטרו אמיתי ומלהיב. אם גם אתם מחפשים "לעדכן" את הבית שלכם עם ריהוט רטרו, אך לא יודעים איפה להתחיל, הנה עשרת הטרנדים החמים ביותר בתחום הרטרו, שיעזרו לך לחדש את הבית לאחור!

    1. בחירת תקופת הרטרו אליה תרצו לחזור

    ההגדרה של ריהוט רטרו מדברת על טווח תקופות רחב במיוחד, החל משנות ה-30 המוקדמות ועד לשנות ה-80 המאוחרות, לכל תקופה היה סוג ריהוט אחר, עיצוב שונה ומאפיינים נפרדים. קבלת ההחלטה של מה המאפיינים מהם אתם נהנים, זה להתאים את סגנון העיצוב שלכם אליהם. לרהיטים של כל תקופה יש דפוסי צבעים, וגימורים שונים לחלוטין.

    retro-furniture-living-room

    2. בחרו רהיטים התואמים את הארכיטקטורה של הבית שלכם

    בבתים רבים בוחרים בעלי הבית להניח לרהיטים להשפיע על עיצוב הבית, אך בבתים מסויימים ניתן להשתמש גם בארכיטקטורה המקורית של הבית על מנת לרהט את הבית בסגנון הרטרו. מומלץ לנסות ולהתבונן בצילומים ישנים של בתים מאותה תקופה אליה אתם מכוונים, ולבחון את ההתאמה בין הריהוט אל הבית.

    3. תאורת רטרו לתאורה חלק מרכזי בריהוט הרטרו, אם מדובר במנורת רצפה בצורת קשת ממתכת או אהיל גדול שהיה פופולארי בשנות ה-70. יצרני התאורה כיום מאפשרים לך לבחור מתוך מגוון רחב במיוחד של אביזרי רטרו מדהימים.   retro-furniture-living-room-ideas

    4. מטבחים בסגנון פינת אוכל שמעלים בך זכרונות מבית אבא

    המטבחים, עשו כברת דרך ארוכה בעיצוב המטבח, ובעיצוב מכשירי המטבח הנפוצים. ריהוט זה משחזר את הסצינה של פינת האוכל השמנונית והנוסטלגית. סגנון שנות החמישים של פינות האוכל למשפחה עם חדות צבע, גובה, תחושה מתכתית, ותחושה של בילוי במסעדה המקומית, יכול להיות גם כיום במטבח שלך. הצבעים של אריחי המטבח, הריצוף, ריהוט מעורבב עם מכשירי נירוסטה או פסטל מכשירים צבעוניים יגרום למטבח שלך לשדר תחושה נוסטלגית אמיתית.

    retro-furniture-kitchen-ideas

    5. בחירת אביזרים שישוו לבית תחושת רטרו

    האם שמתם לב לאביזרים המופיעים בכל צילומי הבתים משנות השישים? שעונים עתיקים, קופסאות פח צבעוניות לאחסון ואביזרים נוספים בסגנון מעניקים לבית תחושה של שנות ה-60 בקלות. ניתן כיום להשיג במכירות יד שניה ובמכירות בינלאומיות מגוון רחב של אביזרים משנות השישים, חלקם אפילו אורגינליים.

    6. טיפים לשקול כאשר מרהטים את הבית בריהוט רטרו אותנטי

    נראה שכיום תרבות הרטרו תופסת תאוצה, מכיוון שחברות רבות מציעות מוצרים חדשים בעיצוב רטרו. בעת רכישה של מוצר חדש בעיצוב רטרו מומלץ להקפיד ולשים לב על הגימורים של המוצר שישדרו תחושת רטרו אותנטית. אם אתם מעוניינים לרכוש ריהוט רטרו מקורי, יש להיזהר במיוחד עם ציוד לילדים ולוודא כי הצביעה של המוצר נעשתה בצבעים הבטוחים לילדים, ובמקרה שלא, לצפות את הצבע בציפוי הגנה.

    retro-furniture-pendant-lighting-sunburst-mirror

    7. לחזור בחזרה אל הימים של המרפסת הקדמית – סגנון חיים

    החיים בחוץ, במיוחד על המרפסת הקדמית היו דרך חיים עבור בעלי בתים רבים במהלך שנות ה-50, להביא ריהוט גן בסגנון רטרו אל המרפסת הקדמית שלך, זו דרך אחת לחיות מחדש באותן שנים. מתכת או פלדה, ריהוט גן בגוני פסטל או לוחות צבעים חיים, מושלמים עבור החלק החיצוני של הבית. ניתן להוסיף פנייה מודרנית עם כריות מושב מהנות כמו דפוסים פרחוניים, פסים או נקודות. להחזיר את הימים של שתיית משקאות קלים קרים כקרח מבקבוק זכוכית עם קש במרפסת הקדמית.   retro-furniture-patio-garden-furniture

    8. צבעי טקסטיל עזים וחדים בחדר השינה

    שום דבר לא אומר רטרו כמו חדות גבוהה של צבעים, במיוחד בחדר השינה שלך. שנות ה-70 היו תקופה נפלאה של מנורות לבה, הדפסי מתח גבוה מודגש ודינאמי, כתום, ירוק, סגול, טורקיז וצהוב היו המועדפים בקרב מעצבי האופנה. ניתן להעניק טעימה של רטרו סטיילינג לחדר השינה עם ראש מיטה מרופד עשוי קטיפה, צבע המתבטא בכריות ובשטיח קיר.

    מגן הראש המעוטר, הכריות וחדות הצבע יעניקו לחדר השינה אווירת רטרו

    מגן הראש המעוטר, הכריות וחדות הצבע יעניקו לחדר השינה אווירת רטרו

    9. למצוא רכיב צבע או רטרו לעורר את שאר העיצוב שלך

    אם אין לכם עידן ספציפי של ריהוט שאתם אוהבים, תוכלו לקבל מכשירים, ספות, מנורות בהשראת הצבע האהוב עליכם. אחרי הכל מי לא אוהב מיקסר בצבע טורקיז במטבח שלו?

    retro-furniture-refrigerator

    תנו לצבע להעניק את ההשראה לעיצוב כל הבית בסגנון הרטרו

    10. לחפש השראה מעולם היומיום שלך בשנים האחרונות נראים האופנה ואפילו תעשיית כלי הרכב כאילו מושפעים מאווירת הרטרו. אם אתם לא יודעים כיצד לבחור ריהוט רטרו והשראה, תוכלו להסתכל על המוצרים החדשים המיוצרים באווירת הרטרו ולקבל את ההשראה לעיצוב הבית שלכם. בהצלחה!



    0 תגובות