אייכלר: "נותנים את תיק האוצר לאדם שרוצה לזרוק אותנו למזבלות?"

    איתי גדסי No Comments on אייכלר: "נותנים את תיק האוצר לאדם שרוצה לזרוק אותנו למזבלות?"

    בנאום שנשא במליאת הכנסת תקף ח"כ ישראל אייכלר את הכוונה לתת לליברמן את תפקיד שר האוצר ובנוסף חבר מפלגתו יהיה יו"ר וועדת הכספים, "איפה השכל שלכם? איך אתם נותנים לנטרל את הכנסת ולתת את וועדת הכספים בידי שר האוצר?"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר תקף בחריפות היום (שני) בנאום שנשא במליאת הכנסת, את הכוונה לתת לליברמן את תיק האוצר. בתחילת דבריו הזכיר אייכלר את ההצעה המשותפת שלו ושל פרוש לנתניהו, "הצענו לו בידידות ומתוך הערכה לפועלו הרב, שיודיע שכל מי שיצליח לגבש מאחוריו 61 חברי כנסת מהימין, יקבל רוטציה ראשונה בתפקיד ראה"מ. לפי ההצעה בזמן הזה נתניהו יכהן כראש הממשלה החליפי, ואחר כך יכנס לתפקיד ראש הממשלה".

    אייכלר הוסיף כי "חבל מאוד שרק אמש הוא הציע את זה, אבל עכשיו זה כבר מדי מאוחר. וזה נורא, כי עומדת לקום פה ממשלה שמצד אחד היא ממשלת מרבה רגליים, ולא תחזיק מעמד. אבל הולכים להעמיד בה כשר אוצר אדם שהכריז שהוא רוצה לזרוק אותנו במריצות למזבלות. הוא יהיה שר האוצר? שאל אייכלר במליאה.

    ח"כ אייכלר תקף את הצביעות בהקמת ממשלת השמאל: "כל הזמן מדברים פה על טוהר המידות, ובסוף נותנים את וועדת הכספים לשר האוצר. שש עשרה שנים שלא היה בישראל מצב ששר האוצר ויו"ר וועדת הכספים הם מאותה מפלגה, ועוד מפלגה סקטוריאלית של שבעה מנדטים בלבד".

    אייכלר הבהיר והסביר את הסכנה שבמינויים, "כל התפקיד של הכנסת הוא לבקר את הממשלה ולפקח עליה. פה שר האוצר יקבל את הכוח לפקח על עצמו, הוא ישלוט גם על וועדת הכספים".

    אייכלר תהה על הסכנה בנטרול וועדת הכנסת החשובה ביותר, "אני פונה לאותם אנשים שמרכיבים את הממשלה החדשה: איפה השכל שלכם? איך אתם נותנים לנטרל את הכנסת ולתת את וועדת הכספים בידי שר האוצר? שאל ח"כ אייכלר.

    בסיום דבריו אמר אייכלר, "עברנו את ממשלת שרון לפיד, עברנו את ממשלת בנט לפיד, נעבור גם את הממשלה הזאת בעזרת השם. ה' ילחם לכם, ואתם תחרישון. המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד", סיים ח"כ אייכלר.



    0 תגובות