נפתלי בנט בהצהרה: "החלטתי להקים ממשלה יחד עם ידידי יאיר לפיד"

    איתי גדסי 2 Comment on נפתלי בנט בהצהרה: "החלטתי להקים ממשלה יחד עם ידידי יאיר לפיד"

    יו"ר ימינה מצהיר הערב כי יתמוך בהקמת ממשלה בראשות יאיר לפיד בה יכהן עם 6 מנדטים כראש ממשלה ברוטציה. בנט ניסה להדוף את הביקורת הציבורית הקשה כנגד ואמר, "הממשלה הזאת תהיה יותר ימנית מהממשלה הנוכחית"

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט בהצהרה דרמטית הערב (ראשון) מודיע לראשונה כי יקים ממשלת שמאל עם חברו הטוב יאיר לפיד, "בנט: בכוונתי לפעול בכל כוחי להקים ממשלת אחדות עם ידידי יאיר לפיד".

    בנט אמר בפתח דבריו, "יש מי שמספר לנו שיש ממשלת ימין מעבר לפינה, ורק אנחנו מונעים את הקמתה. זהו שקר מוחלט. אין ממשלת ימין. כבר ארבע מערכות בחירות ועוד חודשיים הוכיחו לכולנו שפשוט אין ממשלת ימין בראשות נתניהו. זה או בחירות חמישיות או ממשלת אחדות. שלא יספרו לכם סיפורים: אין עריקים, אין שתי אצבעות נוספות ל-61, ואין ממשלה".

    בנט הוסיף ותקף את נתניהו, "מר נתניהו לא מנסה להקים ממשלה אלא לקחת את המדינה למצדה הפרטית שלו".

    בנט ניסה להדוף את הביקורת הציבורית הקשה כנגדו ואמר, "השמאל עושה כאן פשרות לא קלות כשיעניק לי, מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר ואיש ארץ ישראל, את תפקיד ראש הממשלה, ולידידי גדעון סער, איש ימין מובהק, את תפקיד שר המשפטים. אנחנו לא זזנו מערכינו".

    בנט הוסיף וניסה להסביר את החלטתו חסרת התקדים בפוליטיקה הישראלית, "זו לא ממשלה שתבצע התנתקות, ולא תמסור שטחים, וגם לא תחשוש לצאת למבצע צבאי, אם נידרש לכך. ההקשר הפוליטי לא יעצור שום דבר. לכל צד יש כוח הצבעה שווה, ולכל צד יש זכות וטו".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איפה כל החרדים יפי הנפש שלא הצביעו למפלגות חרדיות שכפופות רק לגדולי ישראל כי גדולי ישראל לא בדיוק מבינים בפוליטיקה….. שלא לדבר על אלא שהצביעו לבנט…………………[תנחומי…] אין מילים, רחמים על אברכי הכוללים החיידרים והישיבות… ה' יעזור להם לעבור את התקופה הזו בשלום, "אבינו מלכינו הפר עצת אויבנו"[!]

    2. 1

      ביבי ועושי דברו התחילו במסע של איומים והפחדות נגד נפתלי בנט ונגד איילת שקד!
      בואו נראה לביבי שאנחנו לא מפחדים, שאנחנו לא נרתעים, לא ניכנע לתעמולת הטרור של ביבי!
      בכל פעם שיש הסתה ואיומים:
      1. תחשפו ותפרסמו את זה פה ובשאר המדיה החברתית
      2. תדווחו למשטרת ישראל ותגישו תלונה ללה"ב 433
      בואו נעמוד בצורה איתנה ונחרצת ויחד נגיד "לא" לטרור של ביבי!

      ממשלת השינוי תיפטר מהתופעה הפושעת של תרבות הרוע והשקר והנוכלות והאיומים, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם זה היא לחשוף כל אירוע כזה בכלי התקשורת ובמדיה החברתית, ולדווח למשטרה.

      לא נרתע ושום דבר לא יניא אותנו מלעשות את הדבר הנכון בשביל תושבי ישראל! לכל מי שרוצה בממשלה טובה ומתפקדת, תמשיכו להביע את התמיכה הבלתי מסויגת בבנט ושקד וסער וכל כוכבי ממשלת השינוי!
      באנו חושך לגרש!

      בואו נעשה ביחד את כל מה שאפשר כדי להוקיע את ההפחדות האיומים וההסתות, ולעודד ולתמוך במנהיגים האמיצים שרוצים יחד איתנו בשינוי לטובת מדינת ישראל.