רונן צור: "אם בנט לא שולל בקולו ממשלה עם לפיד, זה עדיין יתכן"

    המהדורה המרכזית No Comments on רונן צור: "אם בנט לא שולל בקולו ממשלה עם לפיד, זה עדיין יתכן"

    היועץ האסטרטגי, רונן צור אומר בשיחה עם 'קול חי' על האפשרות להקמת ממשלת בנט-לפיד: "אם אנחנו לא שומעים מבנט ושקד שלילה של הרעיון הזה, אז אפשר להיות אופטימיים"

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי, רונן צור מביע תקווה שתקום ממשלה של גוש מתנגדי נתניהו: "אני חושב שיש לנו עוד מספר ימים של מתח. אני חייב להודות שיש אופטימיות זהירה שלא הייתה הרבה זמן. מקווה שבשבוע הבא נהיה עם בשורות יותר טובות לעם ישראל".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, אומר צור: "גם בנט וגם שקד מתארים את מצבה של המדינה בצורה נכונה. הכאוס ואיבוד האחיזה בעניינים ערכיים שקשורים גם לביטחון המדינה, וראינו את האירועים האחרונים, הנושא של הכלכלה שמיטלטל מקצה לקצה ועוד עניינים. מדינת ישראל צריכה ממשלה והממשלה היחידה שכרגע ניתן להקים זו ממשלת אחדות שמבוססת על מנהיגים מהימין, מהמרכז ומהשמאל".

    היועץ האסטרטגי הבהיר כי "אם אנחנו לא שומעים מבנט ושקד שלילה של הרעיון הזה, אז אפשר להיות אופטימיים".

    צור נשאל האם לדעתו ממשלה שכזו תהיה יציבה, וענה: "יציבות היא מותנית באופיים של המנהיגים – אם הם חורשי תחבולות אז לא תהיה יציבות, אבל אם הם מבינים את המחלוקות אבל בוחרים להתכנס סביב המכנים המשותפים של דאגה לציבור בלי להתכסח – ויש הרבה כאלה, כן אפשר לקיים ממשלה יציבה לפרק זמן סביר שתחזיר את המדינה לאיך שהיא צריכה להתנהל. יש הרבה דברים שאפשר לעשות שמוסכמים על כולם מעבר לימין ושמאל".



    0 תגובות