ירושלמי בנשמה: סגן ראש עיריית ירושלים התפטר ממועצת העיר

    איתי גדסי No Comments on ירושלמי בנשמה: סגן ראש עיריית ירושלים התפטר ממועצת העיר

    לאחר חמש עשרה שנות סיוע לציבור: סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, הגיש מכתב התפטרות ממועצת העיר במסגרת הרוטציה שהובטחה בסיעתו

    דייטש נושא דברים בפתיחת המטה היום צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק שפ"ע יוסי דייטש הגיש אתמול (ג'), מכתב התפטרות ממועצת העיר לראש עיריית ירושלים משה ליאון. דייטש מפנה את מקומו במסגרת הסכם רוטציה פנימי ליעקב הלפרין שיכנס מחר (ה'), בישיבת המועצה, לתפקידו כחבר הנהלת העיר.

    דייטש החל את פעילותו במועצת העיר ירושלים בשנת 2005 כחבר הנהלת העיר, תפקיד בו החזיק ברצף עד היום. לצד היותו חבר מועצה, שימש דייטש במהלך השנים כחבר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה, החזיק בתיק שיפור פני העיר והתברואה, הוביל את פרויקט חידוש התשתיות בשכונות החרדיות, החזיק בתיק התכנון והבניה, יזם את פרויקט הקיץ 'עולים לירושלים' ומשמש מאז 2010 כסגן ראש העיר.

    אתמול, במסגרת הסכם רוטציה פנימי בסיעת אגודת ישראל, הגיש דייטש את התפטרותו מהמועצה. תחתיו ייכנס יעקב הלפרין המשתייך לחסידות חב"ד בסיעת שלומי אמונים בירושלים.

    ראש העיר משה ליאון: "אני נפרד בצער גדול מידידי הטוב יוסי. הוא יחסר לי גם בפן האישי וגם בפן הציבורי. לניסיון, המקצועיות והמסירות שיוסי הביא לעבודה – לא יהיה תחליף. הוא היה נציג ציבור נאמן, שייצג את שולחיו בכבוד, בנועם ובעיקר באנושיות שכל כך חסרה לנו בעשייה הציבורית. אני בטוח שעוד נכונו לו גדולות ונצורות לא רק בזירה המקומית. בשם הנהלת העיר ובשם תושבי העיר אני מודה לו על פעילותו ב-15 שנה האחרונות ומקווה לראות אותו בצמתים נוספים של עשייה למען תושבי ירושלים".



    0 תגובות