מפכ"ל המשטרה: "נשתף פעולה עם כל בדיקה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מפכ"ל המשטרה: "נשתף פעולה עם כל בדיקה"

    מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי בהתייחסות לאסון במירון: "לא אשקוט עד שיתבררו כל הנסיבות אשר הובילו לאסון זה. משטרת ישראל תחת פיקודי תשתף פעולה באופן מלא עם כל גורם בדיקה שיקבע, בשקיפות מלאה"

    ניצב קובי שבתאי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי התייחס לראשונה לאירוע הטראגי במירון ואמר "ברצוני להביע צער עמוק באבלן הכבד והנורא של משפחות ההרוגים ולאחל רפואה שלמה לפצועים. לא אשקוט עד שיתבררו כל הנסיבות אשר הובילו לאסון זה. משטרת ישראל תחת פיקודי תשתף פעולה באופן מלא עם כל גורם בדיקה שיקבע, בשקיפות מלאה. לסיום, ברצוני להביע את הערכתי המלאה למפקדים ולכלל הכוחות שפעלו ללא לאות באירוע ועשו כל שביכולתם להציל חיים".

    גם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה התייחס היום לאירוע וכתב: "לאחר שנסיים לזהות ולטמון את מתינו, אתייצב גם אתייצב בפני המצלמות. אתייצב ואקח אחריות. כן, אני אחראי לכל דבר הקשור בגופים שתחת אחריותי".

    השר אוחנה גיבה את המשטרה: "כל שרשרת הפיקוד עשתה את תפקידה. מפקד המחוז פיקד על הכוחות במקום בצורה מופתית, לפני – תוך כדי – ואחרי האסון. המפכ"ל שאני בודק יום יום שאיננו מתחרט שלקח על עצמו את המשימה. השוטרים תפקדו באופן הכי מופתי".

    לדבריו: "אני מוכן לעמוד בפני כל בדיקה, ולהשיב על כל שאלה. אני רוצה לעשות זאת. אני אחראי – אך אחריות אין פירושה אשמה. בעת האסון – היו על ההר פחות שוהים מאשר בשנים רגילות. הרבה פחות. האסון הזה קרה השנה, אבל יכול היה לקרות בכל שנה אחרת".



    0 תגובות