נפתלי קמפה ויוסי גרין – 'יבואו טהורים'

    ארי טננבוים No Comments on נפתלי קמפה ויוסי גרין – 'יבואו טהורים'

    ממופע קומזיץ לפני מספר שנים לשיר שכובש רבים | אל הדגל נקראו מקהלת "נרננה" שהפיקה את השיר בצורה מקצועית וטובה, המלחין ר' יוסי גרין פנה אל הבעל מנגן נפתלי קמפא שהתחבר מאוד אל הלחן המיוחד ובכשרון רב מגיש נפתלי את השיר עם פירוש המילות כדבעי | האזינו לשיר וקראו את הסיפור המדהים שמאחוריו

    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ"ח אב תשע"ח בבין הזמנים של הקיץ לפני שלוש שנים, הגיע הישר מארה"ב המלחין האגדי ר' יוסי גרין, ויחד עם מקהלת נרננה, ותזמורתו של יהושע פריד, ערכו סבב הופעות מרשים במיוחד לבני הישיבות הקדושות.

    גולת הכותרת של ההופעות הללו, היה בכינוס מיוחד לכ-2000 בחורי הישיבות בעיר התורה מודיעין עילית. המופע היה סוחף במיוחד, ובמהלכו שיתף המלחין ר' יוסי גרין את הבחורים על לחניו הגדולים. בשלב מסוים נשא דברים ראש העיר הרב יעקב גוטרמן שליט"א וסיפר על הוראתו של שר התורה רשכבה"ג ר' חיים קנייבסקי שליט"א, אל בני התורה במודיעין עילית, שילמדו מסכת טהרות והביא את דברי המדרש "יבואו טהורים ויתעסקו בטהורים".

    להפתעת כולם ר' יוסי גרין מתיישב על הפסנתר, ומלחין במקום לחן שמימי ומרגש עד דמעות, לכבודו של שר התורה ולכבודם של לומדי התורה בעיר מודיעין עילית. ובתוך דקות אחדות כל האודיטוריום עומד על רגליו ושירת אלפים מהדהדת "יבואו טהורים ויתעסקו בטהרות".

    ראש העיר ר' יעקב גוטרמן שליט"א החליט לקחת צעד קדימה ולהוציא את השיר המיוחד הזה לכלל הציבור, ובפרט לתושבי ובחורי העיר מודיעין עילית אשר בבין הזמנים הזה שוב לומדים בצורה יוצרת מן הכלל, סדר טהרת ע"פ הוראותו של ר' חיים שליט"א.

    אל הדגל נקראו מקהלת "נרננה" שהפיקה את השיר בצורה מקצועית וטובה, המלחין ר' יוסי גרין פנה אל הבעל מנגן נפתלי קמפא שהתחבר מאוד אל הלחן המיוחד ובכשרון רב מגיש נפתלי את השיר עם פירוש המילות כדבעי, יוסי גרין אף הוסיף בקולו המלטף קולות שמוסיפים את הסאונד הנכון ואף צירף את מקהלת הילדים אידיש נחת המדהימה, כשעל העיבוד המושלם, הצמד המוכשר איצי ברי ואלי קליין שהיטבו לרדת לעומקו של ניגון – התוצאה: מושלמת.



    0 תגובות