איפה הצדק? ביהמ"ש אסר לפרסם את טענות עו"ד של עמירם אוליאל

    ישראל רובין No Comments on איפה הצדק? ביהמ"ש אסר לפרסם את טענות עו"ד של עמירם אוליאל
    Amiram Ben Uliel, the suspect in the Duma arson murder in July 2015 where three members of the Dawabshe family were killed, arrives to hear his verdict at the court on May 18, 2020. ***POOL PICTURE, EDITORIAL USE ONLY/NO SALES, PLEASE CREDIT THE PHOTOGRAPHER AS WRITTEN - AVSHALOM SASSONI/POOL*** *** Local Caption *** ???? ??? ???? ????? ????? ????? ???? ???
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שופט בימ"ש העליון אלכס שטיין קיבל את בקשת הפרקליטות והוציא צו איסור פרסום זמני על נימוקי הערעור של עמירם בן אוליאל לעליון.

    את נימוקי הערעור הגישו השבוע עורכי דינו אביגדור פלדמן ויהושע רזניק, שם דרשו לזכות את בן אוליאל בתיק, וזאת בין השאר בשל כך שהודאותיו של בן אוליאל הוצאו בעינויים.

    בהחלטה קבע השופט שטיין כי בתוך שבוע תפרט הפרקליטות על אלו סעיפים בערעור בכוונתה לבקש את צו איסור הפרסום הקבוע. נציין כי מדובר בבקשה חריגה ביותר של הפרקליטות.

    מקורבים לבן אוליאל מסרו "בתיק דומא הפרקליטות שוברת כל פעם מחדש את השיאים של עצמה. הוצאת הודאה בעינויים, מחדלי חקירה קשים, תנאי כליאה הכי קשים במדינה, ועכשיו בצעד שלא קרה מעולם – אוסרים על הציבור לשמוע את טענות עורכי דינו של עמירם בן אוליאל.

    טיעוני הערעור מנומקים היטב, ומציגים כיצד בעינויים ובמרמה נתפר התיק הגדול במדינה על אדם חף מפשע. הצדק יצא לאור בקרוב."



    0 תגובות