נתניהו: "היעד שלי הוא להגיע ל-5.5 מיליון מחוסנים – זה מספיק"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו: "היעד שלי הוא להגיע ל-5.5 מיליון מחוסנים – זה מספיק"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הערב (חמישי) במתחם החיסונים של קופ"ח כללית בטירה, במסגרת מבצע החיסונים אותו מוביל ראש הממשלה ועידוד הציבור לבוא ולהתחסן מכל המגזרים. ישראל כעת מדורגת במקום הראשון בעולם החיסון האוכלוסייה בפער ענק משאר המדינות.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בביקור בטירה: "שוחחתי 13 פעמים עם מנכ"ל פייזר וכמה פעמים עם מנכ"ל מודרנה, שאלתי אותם מדוע אנשים לא מתחסנים והם השיבו שאין שום סיבה שלא יתחסנו. בפרוטוקולים רואים 95% הצלחה בשני החיסונים. זה בטוח, נותן לנו את ההגנה, נותן למשפחה שלנו את ההגנה, נותן למדינה שלנו את ההגנה" אמר נתניהו.

    ראש הממשלה סקר את הישגו במאבק, "הבאנו לפה מיליוני חיסונים, יותר מכל מדינה אחרת בעולם באופן יחסי לאוכלוסייה, והבאנו אותם לכולם: יהודים וערבים, דתיים וחילונים. כולם יכולים וצריכים להתחסן".

    ראש הממשלה הסביר כי התחסנות מהירה של האוכלוסייה, "ייתן לנו את האפשרות לפתוח שוב את המסחר, בתי הקפה והמסעדות, אנשי העסקים יוכלו לטוס לעשות עסקים בדובאי כעת שיש לנו הסכם שלום איתם ונוכל לקיים חתונות בטוחות. אפשר לצאת מזה, רק זריקה קטנה ונוכל לחזור לחיים. יש לי בקשה מכולם: בואו להתחסן".

    נתניהו פנה בשפה הערבית לציבור הערבי ואמר, "תעאלו תיטאעמו (تعالوا تتطعموا – לכו להתחסן) בואו להתחסן ולהחזיר את החיים למסלולם, זה מה שצריך לעשות".

    נתניהו הודה למאמץ המשולב, "תודה לקופת החולים כללית ולשאר קופות החולים שעושות עבודה פנטסטית. אני מביא את החיסונים ואתם נותנים את החיסונים. בכל העולם נדהמים מישראל, כותבים שישראל היא פלא. אנחנו יוצאים מזה ביחד".

    ראש הממשלה הציג את מטרתו הראשונית, "היעד שלי הוא להגיע ל-5.5 מיליון מחוסנים, זה מספיק כדי לגמור עם זה. יהיה מספיק גם ל-9 מיליון אזרחים, והאמת יהיו יותר. אני מברך אתכם שבאתם להתחסן ומקווה שיבואו עוד הרבה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תָּנְיָא רַבִּי אֱלִיעֶזֶר הַגָּדוֹל אוֹמֵר, כָּל הָעוֹסֵק בְּפֶרֶק שִׁירָה זֶה בְּכָל יוֹם, מֵעִיד אֲנִי עָלָיו שֶׁהוּא בֶּן הָעוֹלָם הַבָּא, וְנִצּוֹל מִפֶּגַע רָע, וּמִיֵּצֶר הָרָע, וּמִדִּין קָשֶׁה, וּמִשָּׂטָן, וּמִכָּל מִינֵי מַשְׁחִית וּמַזִּיקִין. גְּמוֹר בְכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ לָדַעַת דְּרָכַי וְלִשְׁמוֹר מִצְוֹתַי וְחֻקָּי. נְצוֹר תּוֹרָתִי בִּלְבָבֶךָ וְנֶגֶד עֵינֶיךָ תִּהְיֶה יִרְאָתִי. שְׁמוֹר פִּיךָ וּלְשׁוֹנְךָ מִכָּל חֵטְא וְאַשְׁמָה, וַאֲנִי אֶהְיֶה עִמְּךָ בְּכָל מָקוֹם שֶׁתֵּלֵךְ, וַאֲלַמֶּדְךָ שֵׂכֶל וּבִינָה מִכָּל דָּבָר. וֶהֱוֵי יוֹדֵעַ שֶׁכָּל מַה שֶּׁבָּרָא הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לֹא בְרָאוֹ כִּי אִם לִכְבוֹדוֹ, שֶׁנֶּאֱמַר כֹּל הַנִּקְרָא בִשְׁמִי וְלִכְבוֹדִי בְרָאתִיו יְצַרְתִּיו אַף עֲשִׂיתִיו.

    2. 1

      במתן תורה עלתה השכינה לכתר.

      תָּא חֲזֵי, דִּבְהַהוּא שַׁעֲתָא הֲווּ תְּרֵין מְאוֹרוֹת גְּדוֹלִים שַׁוְיָן כַּחֲדָא, וְעִם כָּל דָּא לָא אִשְׁתַּלִימַת מִלָּה. בוא וראה, באותה השעה שניתנה התורה היו שני המאורות – זו"ן, גדולים ושוים כאחד, ועם כל זה, לא נשלם הדבר. מַאי שְׁלִימוּ? אֶלָּא דְּיִשְׂרָאֵל הֲווּ צְרִיכִין לְאַקָּמָא שְׁלִימוּ כִּדְקָא יָאוּת. מהו השלמות? אלא ישראל היו צריכים להחזיק את השלמות כראוי, דִּשְׁכִינְתָּא כְּבָר סְלִיקַת עַד כֶּתֶר, וְאִשְׁתַּכְּחַת בְּשִׁקוּלָא חֲדָא בַּהֲדֵי בַּעְלָהּ. שהשכינה כבר עלתה עד לכתר, ונמצאה בהשוואה אחת עם ז"א בעלה. וְרָזָא דָּא כֶּתֶר, בֵּיהּ תְּרֵין מְאוֹרוֹת הַגְּדוֹלִים. וזה סוד כתר, שבו שני המאורות נקראים גדולים. אֲבָל מִסִּטְרָא דִּלְתַתָּא, הַמָּאוֹר הַגָּדוֹל הַמָּאוֹר הַקָּטֹן. אבל מצד של מטה כשלא עלתה לכתר יש מציאות של המאור גדול – ז"א, המאור הקטון – מלכות. וּמִסִּטְרָא דָּא אִתְיְהִיבַת אוֹרָיְתָא בְּקַדְמִיתָא כְּמָה דַּאֲמִינָא. ומצד זה של מעלה, של הכתר, ניתנה התורה בתחילה כמו שנאמר.בזכות אכילת המן יכלו לקבל תורה בסוד הכתר
      בוא וראה, בגלל זה לָא נִתְּנָה תּוֹרָה אֶלָּא לְאוֹכְלֵי הַמָּן (מכילתא בשלח יז) דִּכְתִיב בֵּיהּ שנאמר בה "לְמַעַן אֲנַסֶּנּוּ הֲיֵלֵךְ בְּתוֹרָתִי"(שמות טז, ד) וְכוּ'. דְּנַהֲמָא מִסִּטְרָא דִּלְתַתָּא, בְּגִין כָּךְ נָפִיק מִגּוּפָא. שהלחם הוא מצד של מטה, הוא יוצא מסוד המלכות שהיא סוד הגוף ששייך בה מלאכה