לקראת החגים: סגן השר מקלב סייר במשל"ט 'נתיב אקספרס'

    אתי קצבורג No Comments on לקראת החגים: סגן השר מקלב סייר במשל"ט 'נתיב אקספרס'

    סגן שר התחבורה אורי מקלב ביקר במרכז השליטה הארצי של חברת 'נתיב אקספרס' המפעילה את קווי השירות לצפון. בחברה מקימים בימים אלו מחלקה מיוחדת אשר תטפל בכל צרכי הציבור החרדי, במקביל יצאו בפיילוט ראשוני להזמנת מקומות נסיעה במטרה להבטיח לנוסעים מקום מסודר באוטובוסים היוצאים לצפון

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם תום ימי בין הזמנים ולקראת ימי החגים סגן שר התחבורה אורי מקלב ביקר במרכז השליטה של חברת נתיב אקספרס – החברה המפעילה את קווי השירות לצפון הארץ, במטרה לבחון את פעילות קווי השירות לנוסעים ואופי מתן השירות ללקוחות המתקשרים למוקדי השירות.

    סגן השר מקלב הגיע למשל"ט הארצי של החברה בעיר נצרת יחד עם מנהלי החברה מר אחמד עפיפי יו"ר קבוצת עפיפי, מר ווליד עפיפי מנהל חטיבת התחבורה בקבוצה, מר רוני אלרועי מנכ"ל חברת נתיב אקספרס, מר זאב סונזון חבר הנהלת הקבוצה, הרב הערשל איידלעס יועץ חרדי לחברה והרב גרשון ברלין נציג דגל התורה בעיר נוף הגליל – בירת הצפון.

    מנהלי החברה סקרו בפני מקלב וצוות לשכתו את היקפי הפעילות הרבים בימי בין הזמנים והתארגנות החברה לקראת ימי חודש אלול בהם נוסעים רבים מרבים לנסוע למקומות הקדושים לשפוך שיח ותפילה, "בחברה פעלנו על פי הוראות אנשי משרדך שהנחו אותנו לתגבר את קווי השירות כפי הצורך, בשגרה אנו מוצאים כשמונים נסיעות מהריכוזים החרדים לצפת ומירון, תגברנו את קווי השירות בבין הזמנים למעל ארבע מאות נסיעות ביום" סיפרו בחברה לסגן השר.

    בחברה הדגישו כי תגברו את הקווים הפנימיים בצפון הארץ, זאת כדי לתת שירות לנוסעים המגיעים לצפון ורוצים להתנייד בין הערים השונות בצפון, סגן השר מקלב אמר כי יש לתת תשומת לב מיוחדת כאשר אנו נותנים את השירות לציבור, מדובר בלא מעט נוסעים, – מעל מאה על איש נוסעים לצפון מדי חודש בקווי השירות של החברה, מעל מליון נסיעות בשנה! ללא תגבורים של זמנים מיוחדים ולכן יש לתת את מירב תשומת הלב גם לנסיעות השגרתיות".

    בחברה המשרתת את הציבור החרדי ומתמודדת כעת על מכרזי השירות בפרזדור ירושלים משיקים בימים האלה את המחלקה החרדית לתחבורה ציבורית אשר תתן מענה כולל לכל צרכי הציבור החרדי, "אנו יושבים עם כל הקהילות ומבינים את הצרכים שלהם, המחלקה החרדית תפעל בכל המישורים, בהסברה, בפרסום, באבידות והמציאות ומתן מענה כולל לכל הצרכים" אמרו מנהלי החברה.

    במפגש עלה הצורך אף בגמישות יתרה לקווי השירות בריכוזים החרדים, לעיתים ישנם מקרים בהם יש צורך להסיט קווי שירות או להוציא מהערים את קווי השירות שהתמלאו מבלי שיצטרכו לעבור על פני כל המסלול, לדבר הזה צריך גמישות, סגן השר הרב אורי מקלב ביקש מצוותו אשר התלווה לביקור לבחון את הנושא. בנוסף ציין סגן השר מקלב כי יש לקיים פיילוט חדשני של הזמנת מקומות לנסיעה במיוחד לקוי השירות הארוכים לצפון הארץ, דבר זה יכול לתת לנו וודאות של עומסים וכך נוכל להיערך מבעוד מועד ויתן ביטחון תחבורתי, נוסע שהזמין מקום לא יצטרך לחשוש על מקומו בנסיעה – מקומו מובטח, אמר מקלב.



    0 תגובות