אהוד ברק בריאיון: "מספר המונשמים לא עולה, סתם מפחידים אותנו"

    אסתי פלד 10 Comment on אהוד ברק בריאיון: "מספר המונשמים לא עולה, סתם מפחידים אותנו"

    ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקף ומשתלח בחריפות בראש הממשלה בנימין נתניהו, "הברית שהוא כרת עם הקיצוניים יחד עם הרצון שלו להיחלץ ממשפט הביאה אותו לדריסה של הרשויות ובתי המשפט"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק, התראיין הערב (שני) ל'מהשורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, ברק שידוע כאויבו הפוליטי משמאל של בנימין נתניהו תקף אותו בחריפות בריאיון, לטענתו, "נתניהו הדרדר בנורמות שלו, מתנהל בצורה גרועה, הברית שהוא כרת עם הקיצוניים יחד עם הרצון שלו להיחלץ מהמשפט מביא אותו לדריסה של הרשויות ובתי המשפט".

    ברק הוסיף, "אני זוכר את בגין, הוא היה מתהפך מקברו מהדרישות של נתניהו, אף ראה"מ בעבר לא ביקש לתקן את התריסים שלו בביתו הפרטי" טען ברק.

    ברק המשיך במתקפה על חייו הפרטיים של נתניהו, "אני לא אפשרתי כראש ממשלה שיוציאו אגורה על ביתי הפרטי, אלו דברים הזויים. עומדים כנגדו טענות קשות על מניות בחברות אמריקאיות כראש האופוזיציה וכאשר הוא ראש ממשלה הוא מכר את זה ברווח עצום ולא דיווח על זה לשלטונות המס ולא למבקר המדינה" טען ברק במהלך הריאיון.

    ברק תקף את המלחמה של נתניהו על זכאותו, "נתניהו עשה מופע אימים ביום של פתיחת משפטו במקום לכבד את המעמד, זה דבר הזוי".

    ברק אף הגן על כלי התקשורת ואמר, "ההתלוננות על התקשורת לא מוצדקת, שום מערכת לא מושלמת, היא עוברת בשנים האחרונות תהליך של נוכחות מוגברת של אנשי ימין".

    על גנץ אמר ברק: "בני גנץ היה בן תורה, איש ישר דרך תמים, פחות חזק ממה שהבוחרים חשבו".

    ברק המשיך וטען כי מדיניות הממשלה בקורונה היא הפחדה, "לא צריך להפחיד את המדינה בגלל הקורונה, הלכתי על מספרים .והמספרים מראים על ירידה", עוד הוסיף, "מספר המונשמים לא עולים. סתם מפחידים אותנו". לטענתו שוב, "נתניהו מרוכז אך ורק איך נלחץ מאימת הדין".



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      אהוד ברק זיקנתו מביישת את צעירותו , לכאורה האיש נראה הזוי בדמנסיה , שינאתו לנתניהו העבירה אותו על דעתו , מדבר לכאורה כאיש לא שפוי. הגיע זמנך לפרוש , אתה לא רצוי .

    2. 8

      ברק, גנץ בן תורה?? רצה להפוך את יום השבת ליום רגיל לאפשר תחבורה ציבורית עסקים פתוחים ועוד היד נטויה על הדברים שחשב לעצמו. כך לא מתנהג בן תורה או מי שהחזיק אי פעם ספר תורה בידו. בן אדם לא יציב לא מודע למה שיוציא מהבל פיו חסר נסיון פוליטי ישמש בבוא היום ראש ממשלת ישראל?? בבוא היום ישמש ראש ממשלת ישראל?? אוי לאותו היום!!!

    3. 7

      אהוד ברק,מיסטר "כל יודע",נעשה גם מומחה בריאותי…5

    4. 6

      אהוד ברק -צבוע ש כמוך.תסתקל במראה-.תראה מפלצת

    5. 5

      דפוק על כל הראש כבר אמרנו? קיבל 2.3 מיליון דולר רישמי מקרן ווכסלר כדי להשפיע וללכלך להסית ולהכפיש את הימין את מר נתניהו ומשפחתו כבר אמרנו? ומדוע לא חוקרים מאין ולמה הוא קיבל כספים ענקיים אלו …היתכן שקרן ווקסלר חותרת תחת אושיות המדינה ????????

    6. 4

      יש אנשים שנמאס להם מהחיים פשוט אלו אנשים שהפסידו בבחירות דמוקרטיות ולא מוכנים לקבל את החלטת העם אהוד ברק מטורף על ביבי אחרי שקיבל כסף מחבירו הפדופיל הוא משלם לאנשים שיצאו להפגין נגד ביבי וכל זאת מקנאה לא יותר הוא חולם רק ביבי ישן רק עם ביבי אוכל ביבי פשוט גורמים לשנאת חינם בעם היהודי ורק בשביל הגחמות של ברק

    7. 3

      א.א.חיפנ. ברק מחפש כותרות אז יוצא בסתם הצהרות .לא אכפת לו שהוא מדבר שטויות כך ה הציבור חשים. עוד פעם המקל קם להכות בלי כל מחשבה. לברק אקרא מקל.כי כך נוהג קם ומכה מבלי לחשוב מה עושה.התקשורת נותנת לו במה. העיקר יש מקל ומטאטא

    8. 2

      הנה עוד מטומטם. הוא רוצה להישאר בתודעה. גם אם הוא יודע שהוא מדבר שטויות.

    9. 1

      קריקטורה עם זקן… אהוד שברח במהירות הברק