מנכ"ל משרד רה"מ נפגש עם נציגי העדה הדרוזית: יבחן תיקון לחוק קמיניץ

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל משרד רה"מ נפגש עם נציגי העדה הדרוזית: יבחן תיקון לחוק קמיניץ

    בפגישה שקיימו היום מנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ ונציגי העדה הדרוזית סוכם כי תתוקצב תוכנית חומש לפיתוח והעצמה של היישובים הדרוזים והצ'רקסים ויוקם צוות מקצועי לבחינת התיקון לחוק קמיניץ

    נתניהו ומנהיגי העדה הדרוזית צילום: קובי גדעון, לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך לפגישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג העדה הדרוזית השייח' מוואפק טריף ופורום ראשי הרשויות הדרוזיות לפני ימים אחדים, נפגש היום מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ יחד עם סגן השר פטין מולא עם השייח' מוואפק טריף ופורום ראשי הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות, והגיע איתם להסכמות בנושאים שעל הפרק.

    ראש הממשלה אמר בפגישה ביום שני כי הוא מוקיר את אזרחי ישראל הדרוזים והצ'רקסים וימשיך לפעול לשילובם המלא בכלכלה ובחברה בישראל.

    סוכם כי במסגרת תקציב המדינה הקרוב תתוקצב תוכנית חומש לפיתוח והעצמה של היישובים הדרוזים והצ'רקסים שתתבסס על תוכנית החומש הקודמת ותמשיך את תנופת הפיתוח והעצמה של הרשויות הדרוזיות.

    ראש הממשלה הנחה לקדם במהירות את עבודת המטה לגיבוש התוכנית בשיתוף פעולה מלא עם ראשי הרשויות. בפגישה עלה כי יוקם צוות מקצועי לבחינת התיקון לחוק קמיניץ שיחל את פעילותו בהקדם.

    נציגי פורום ראשי הרשויות בירכו את ראש הממשלה על דבריו ואמרו כי הם נכונים לשתף פעולה לגיבוש התוכנית.

    בפגישה היום השתתפו גם ראש פורום ראשי הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות ג'בר חמוד, ראשי רשויות, סמנכ"ל פנים ופיתוח במשרד רה"מ ונציגי העדה.



    0 תגובות