טרור מסוכן: אש נפתחה בטירה לעבר שוטרים, אחד נפצע קשה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on טרור מסוכן: אש נפתחה בטירה לעבר שוטרים, אחד נפצע קשה

    כוח בילוש שפעל בעיר הערבית – טירה עצר חשודים, כשלפתע גבר שהגיח עם רכבו בסמוך, פתח באש לעבר השוטרים. אחד השוטרים נפצע בראשו באורח קשה. המשטרה פתחה בסריקות בכדי ללכוד את היורה. נתניהו גינה את האירוע

    צילום: דוברות המשטרה
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליל שבת במהלך פעילות מבצעית, כוח בילוש של משטרת ישראל בשטח חקלאי בטירה, הבחין בשני חשודים ובדק אותם. תוך כדי הבדיקה, התקרב למקום בנסיעה רכב חשוד שנתקל בשוטרים. מהרכב החשוד יצא גבר, ירה ברובה לעבר השוטרים ונמלט מהמקום. השוטרים השיבו באש לעבר החשודים והזעיקו כוחות נוספים למקום. מהירי נפגע בראשו אחד השוטרים והוא פונה במצב קשה לטיפול רפואי בבית החולים בילינסון.

    שוטר נוסף נפצע בידו ופונה במצב קל לבית החולים מאיר. כוחות גדולים של משטרה בסיוע מסוק ביצעו סריקות ממושכות לגילוי החשודים, ומחסומים רבים נפרסו בעיר טירה. במהלך הסריקות נעצרו שישה חשודים שהיו בקרבת מקום, ובמבנה סמוך שני תתי מקלע מאולתרים מסוג "קרלו". חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית ונסיבות האירוע נחקרות.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את האירוע החמור: "אני מגנה בתוקף את אירוע הירי בטירה שבוצע לעבר שוטרים בעת שפעלו נגד פשיעה במקום. אני שולח החלמה מהירה לשוטרים שנפצעו באירוע. נמשיך לפעול ולהיאבק בפשיעה ובאלימות במגזר הערבי ונמצה את הדין עם הפושעים".

    מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן התייחס לאירוע החריג בסיום הערכת המצב שקיים ואמר: "חיי השוטרים אינם הפקר, ומי שיורה לעבר אזרחים או שוטרים יענש במלוא חומרת הדין. מחובתנו לעשות כל שנדרש כדי למצות את הדין ולבוא חשבון עם המעורבים באירוע החמור".

    כהן הוסיף, "לא נרפה עד ללכידתם של המעורבים ומיצוי הדין עמם ונמשיך כל העת במאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד החזקה ושימוש באמצעי לחימה בניגוד לחוק. אנו מייחלים להחלמתם של השוטרים שנפצעו הלילה מהירי ומאושפזים בבתי החולים".

    בשעה זו הגיע מ״מ המפכ״ל לבתי החולים בהם מאושפזים השוטרים, שם נפגש ושוחח עם משפחותיהם וקיבל סקירה אודות מצבו הרפואי של השוטר שנפצע קשה הלילה מהירי ובשעה זו נלחמים הרופאים על חייו.

     



    0 תגובות