- רדיו קול חי - -

בנט: "בן גביר בז למדינה"; בן גביר: "בנט מפקיר את החיילים"

יו"ר עוצמה יהודית השר נפתלי בנט תוקף את יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר: "לא אכניס לכנסת בן אדם שבז למדינה ותפיסה שרואה בצה"ל ובמשטרה אויבים. ההורים שלנו לא עלו לארץ בשביל להיות מליציות פלגניות על הרי ארץ ישראל – זה מה שיפרק אותנו".

בעוצמה יהודית הגיבו על דבריו של בנט ואמרו: "מסתבר שבנט בלחץ ובפאניקה מהסחף שנוצר לטובת עוצמה יהודית. חמור מאד שנפתלי בנט ממשיך להכפיש בשקרים את עו"ד איתמר בן גביר, מי שמוסר נפש יום-יום למען חיילי צה"ל. בזמן שבנט כשר ביטחון מפקיר את החיילים, איתמר בן גביר נתן להם תמיכה משפטית ודואג כי לא יישארו לבד במערכה".

"איתמר בן גביר הוא ציוני אמיתי, שאימו לחמה באצל ומי שמארח בביתו את חיילי צה"ל בשבתות, מחלק להם אוכל ושתיה חמה בלילות החורף הקרים ודואג להם. בנוסף בן גביר הוא זה שמייצג בהתנדבות חיילי צה"ל שחווים טרור משפטי, לאחר שהגנו על חייהם".

עוד מסרו: "גם לגבי העמדה ביחס למדינת ישראל, אם בנט היה טורח לבדוק היה מגלה שבבית המדרש שלמד בן גביר אומרים פעמיים הלל ומברכים את המדינה. לגבי ההכפשות שמפיץ בנט, לפיהם כביכול איתמר בן גביר מתדרך נערי גבעות נגד חיילי צה"ל, מדובר בשקרים ביודעין.

"התדרוכים של בן גביר לנערים לשתוק בחקירות, נעשו כשבן גביר היה היחיד שלחם נגד העינויים הזוועתיים של נערים בפרשת דומא, בזמן שבנט ושקד גיבו את החוקרים המענים. כזכור, בפרשה ההיא בית המשפט פסק כי בן גביר צדק וכי היו עינויים קשים והעדויות שנגבו אינן תקינות – ובנט שתמך בעינויים התברר שוב כמי שמפקיר את הציבור שלו בשביל להחניף לשמאל".