גרינבלט: "במקום לבקר את תכנית המאה – מוכרחים ליישם אותה"

    שלמה ריזל 1 Comment on גרינבלט: "במקום לבקר את תכנית המאה – מוכרחים ליישם אותה"

    ג'ייסון גרינבלט, מי ששימש עד לא מכבר כשליחו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון, טוען כי יש ליישם את תכנית המאה בהקדם: "אם לא יושג שלום בעידן טראמפ, ונשיא דמוקרט ייבחר לשבת בבית הלבן יש סכנה לתוכנית שהוצגה היום"

    קושנר, גרינבלט, פרידמן ונתניהו צילום: מתי שטרן, שגרירות ארה"ב
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועצו של הנשיא טראמפ והשליח למזרח התיכון לשעבר ג'ייסון גרינבלט אומר כי למרות שהוא מאמין שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ייבחר בנובמבר השנה, "אם לא יושג שלום בעידן טראמפ, ונשיא דמוקרט ייבחר לשבת בבית הלבן 'יש סכנה לתוכנית שהוצגה היום'". הוא הוסיף "במקום לבקר אותה, הגיע הזמן ליישם אותה", כך בראיון לעמיחי שטיין בכאן חדשות.

    בנוגע לטענות כי מדובר בהתערבות פוליטית אמר גרינבלט כי "אף פעם אין זמן מתאים להצגת פתרון לסכסוך. ובאמת ב-2 מערכות הבחירות הרגשנו שמדובר בהתערבות, אבל העבודה שנתניהו וגנץ קיבלו את התוכנית – אמורה להסיר את השאלה והתהיות על התערבות פוליטית".

    על העבודה על התוכנית אמר גרינבלט כי "ב-3 השנים האחרונות הקשבנו לישראלים, לפלסטינים ולאיזור. כולם מקריבים במסגרת התוכנית, וכולם מרוויחים ממנה. אני מקווה שההנהגה הפלסטינית תשנה את דעתה ותלך בדרך השלום".

    על התגובות המתונות בעולם הערבי לתוכנית אמר "אני לא מופתע מהתגובות בעולם הערבי, אני חושב שהם מייצגים עמדה שהגיע הזמן ליצור מציאות אחרות. אתה רואה שהמון השתנה ביחסי ישראל והעולם הערבי ב-3 השנים האחרונות, אתה רואה ששגרירים ממדינות ערב היו בהשקה. הם מייצגים עמדה שרוצה כבר ליצור מציאות אחרת. הגיע הזמן לצעוד קדימה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מסכים איתך לגמרי וגם עים בנט בנט תעבוד קשה ותבקש פגישה עים בעבירה אתה וביבי תציג את התכנית ביום ראשון שלא יספרו לך סיפורים על כל מינו עיקובים