התגובות למשיכת בקשת החסינות: "נתניהו הולך למשפט"

    איתי גדסי 2 Comment on התגובות למשיכת בקשת החסינות: "נתניהו הולך למשפט"

    בשמאל הוכו בתדהמה לאחר הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יסיר את החסינות: "נתניהו נכשל בנסיונו לחמוק ממשפט צדק. ראש הממשלה אכן עושה היום היסטוריה"

    גנץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התגובות בשמאל להסרת החסינות. יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ הגיב תוך כדי טיסתו: "נתניהו הולך למשפט – חייבים להתקדם. בפני אזרחי ישראל ניצבת בחירה ברורה: ראש ממשלה שיעבוד עבורם או ראש ממשלה שעסוק בעצמו. אף אדם לא יכול לנהל מדינה ולנהל במקביל שלושה תיקים פליליים חמורים על שוחד, מרמה והפרת אמונים".

    ח"כ גבי אשכנזי אמר: "בקרוב מאוד נתניהו יתייצב למשפט. תכנית השלום- תכנית היסטורית, אבל היסטוריה לא מובילים מספסל הנאשמים".

    ח"כ תמר זנדברג הגיבה: "הניסיון של נתניהו להפוך את הכנסת לעיר מקלט לעבריין קרסה היום. הנאשם בשוחד צריך להתפטר ולעמוד למשפט כאזרח ולא מכסא ראש הממשלה אליו הוא נדבק".

    ח"כ איציק שמולי הגיב: "משהחליט נתניהו למשוך את בקשת החסינות מהכנסת על היועץ המשפטי לממשלה להעביר, כמתחייב, עוד היום את כתב האישום לבית המשפט. ישראל אכן עומדת בפני הכרעות היסטוריות חשובות, אבל כפי שהעיד נתניהו בעצמו על קודמו בתפקיד- ראש ממשלה הנאשם בפלילים נטול כל מנדט להחליט בהן עבור מדינתו ועמו. נתניהו צריך לעדכן את הסטטוס החדש שלו-מאורח בבית הלבן ליושב על ספסל הנאשמים".

    יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ אמר: "נתניהו נכשל בנסיונו לחמוק ממשפט צדק. ראש הממשלה אכן עושה היום היסטוריה, ואחראי לבושת המאה – ראש הממשלה המכהן הראשון שעומד לדין בעבירות פליליות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. על הנאשם נתניהו לפנות את הזירה הפוליטיות מיד, ללכת לעסוק בענייניו הפליליים ולאפשר לנו לדאוג לחסינותה של ישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכל צפוי והרשות נתונה ובטוב העולם נידון. נחיה ונראה מה יהיה. הערב-רב החילוני-שמאלני ובית המשפח עוד יבלעו את הכובע.