רגע לפני האלבום: קמפה בשיר מתוך 'מגילת רות' • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on רגע לפני האלבום: קמפה בשיר מתוך 'מגילת רות' • האזינו

    ׳עמך עמי׳ של נפתלי קמפה הוא סינגל שני ובעיבודם של הצמד אלי קליין ואיצי ברי ומתוך האלבום המסקרן שאמור לצאת אי״ה בט״ו בשבט הקרוב. האלבום יכלול 11 רצועות, שירים חדשים פרי יצירתו של נפתלי ובתוכם שיתופי פעולה מעניינים שיפתיעו את ציבור שוחרי המוזיקה • האזינו

    21:21
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on ליל שימורים: משפחה חולצה בנס מדירה בוערת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועות ספורים לפני השקת אלבומו השני של נפתלי קמפה שיצא אי״ה לקראת ט״ו בשבט, מגיש שלום וגשל סינגל נוסף מתוכו: ׳עמך עמי׳ – שיר נוגע, מרגש ומשמח כאחד.

    מילות השיר לקוחות מתוך פסוקי מגילת רות, אותם אמרה רות לנעמי: "כֹּה יַעֲשֶׂה ה׳ לִי וְכֹה יוֹסִיף, כִּי הַמָּוֶת יַפְרִיד בֵּינִי וּבֵינֵךְ: כִּי אֶל-אֲשֶׁר תֵּלְכִי אֵלֵךְ, וּבַאֲשֶׁר תָּלִינִי אָלִין, עַמֵּךְ עַמִּי, וֵאלֹקיִךְ אֱלֹקי"

    ״המילים הללו דיברו אלי באופן אישי, למי מאיתנו אין נקודות בלב שצריך ״לגייר״?! כולנו רוצים להיות מחוברים יותר למקור חיותנו, לתורה ולתפילה״ – מספר נפתלי – "כל מה שצריך הוא לרצות להיות חלק, להתמסר בכל מצב לאמת ולידיעה כי זו הדרך ורק בה נלך, והלוואי שנזכה״.

    על ההפקה המוזיקלית אחראים גם הפעם אלי קליין & ואיצי ברי שהפיקו עבור קמפה את אלבומו הראשון והיו שותפים להצלחתו, בימים אלו עמלים השניים על פינישים אחרונים לאלבום החדש שיכלול 11 רצועות, שירים חדשים פרי יצירתו של נפתלי ובתוכם שיתופי פעולה מיוחדים שיפתיעו את ציבור שוחרי המוזיקה החסידית האיכותית.

    קרדיטים:
    לחן: נפתלי קמפה.
    עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין ואיצי ברי.
    עיצוב עטיפה: אלעד הלוי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואווווווו
      זה אומן!!