וועידת איגוד התאגידים העירוניים התכנסה תחת הכותרת מ'השראה למציאות'

    קובי פינקלר No Comments on וועידת איגוד התאגידים העירוניים התכנסה תחת הכותרת מ'השראה למציאות'

    הערב נפתחת בפעם ה-12 הועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים, עם כאלף משתתפים בראשות שרים חברי כנסת, מנכלי"ם ואנשי תקשורת. בכנס דנו על המצב הפוליטי העכשווי בו השלטון המרכזי נתון במשבר משילותי המשפיע על הרשויות המקומיות

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב נפתחת בפעם ה-12 הועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים. כאלף אורחים וביניהם ראשי רשויות, שרים, חברי כנסת, מנכ"לים, אנשי תקשורת ובכירים במשק  מתכנסים באילת לארבעה ימי ועידה, בכל הקשור לנושאים המאתגרים שבליבת העשייה המוניציפאלית.

    השנה מתכנסת הועידה תחת הכותרת ‘מהשראה למציאות’. לאור המצב הפוליטי ולקראת הבחירות השלישיות, כאשר מזה תקופה ארוכה אנו נמצאים בסיטואציה של ממשלת מעבר ובין מערכות בחירות המשפיעות על תפקודו של השלטון המרכזי, מומחשת יותר מתמיד נחיצותן ומרכזיותן של הרשויות המקומיות, המאופיינות בעוצמתן וביציבותן.

    בוועידה הופנה זרקור ממוקד למציאות העכשווית, לשאלות ולסוגיות הבוערות בימים אלו”, מספר יצחק בורבא, יו”ר איגוד התאגידים העירוניים שמארח את הוועידה.

    איגוד התאגידים העירוניים הינו גוף המרכז את פעילותם של כלל התאגידים הכלכליים והעירוניים הפועלים בכל הרשויות המקומיות בישראל.

    התאגידים מהווים את זרועות הביצוע של הרשויות המקומיות ברחבי הארץ ופעילים בהם כיום 600 תאגידים ובהם 300 תאגידים עירוניים ו- 300 עמותות עירוניות.



    0 תגובות