ראשי יש"ע בוושינגטון: "ראה"מ הוא המתאים לנהל את השעה הגורלית"

    איתי גדסי No Comments on ראשי יש"ע בוושינגטון: "ראה"מ הוא המתאים לנהל את השעה הגורלית"

    ראשי מועצת יש"ע שהצטרפו לנסיעתו המדינית החשובה של ראש הממשלה אל הבית הלבן, סיפרו כי נפגשו עם ראש הממשלה מייד לאחר פגישתו עם הנשיא טראמפ. לדבריהם, "ראש הממשלה לא סטה במאומה מהבטחותיו. אך מתוך מחוייבות לנשיא הוא לא נכנס לפרטי התוכנית"

    9:01
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שוסטר על פרישת סער: "צעד מיותר; נמשיך לפעול יחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי מועצת יש"ע סיימו לפני דקות אחדות פגישה עם ראש הממשלה בוושינגטון, מיד לאחר פגישתו המדינית עם הנשיא טראמפ בבית הלבן. לאחר הפגישה מסרו ראשי יש"ע: "באנו לחזק את ראש הממשלה, לעמוד לימינו ולהביא את קולה של כלל ההתיישבות לבית הלבן בצורה ברורה וחדה. היה חשוב לנו לשמוע את הדברים מקרוב ולא מפי השמועה".

    עוד הוסיפו: "חידדנו בפניו את הדברים החשובים להתיישבות ולמדינה כולה: ריבונות ישראלית, שמירה על שלימות הארץ והמשך פיתוחה ושגשוגה של ההתיישבות".

    ראשי מועצת יש"ע סיפרו כי "ראש הממשלה היה קשוב והבטיח שהוא לא סוטה במאומה מהבטחותיו, ומתוך מחויבות לנשיא הוא לא נכנס כרגע לפרטי התוכנית".

    בסיום דברם אמרו, "אנו בטוחים שראש הממשלה הנו האדם הכי מתאים לנהל את השעה הגורלית הזו ומחזקים את ידיו בעת הזו. נמתין בסבלנות למחר עד לפרסום פרטי התוכנית".

    בפגישה השתתפו: ראש מועצה אזורית בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני, ראש מועצה אזורית מטה בנימין ישראל גנץ, ראש מועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן וראש מועצה מקומית אפרת עודד רביבי.



    0 תגובות