גנץ לטראמפ: "חשוב לקיים שיח מול הפלסטינים, מדינות ערב וירדן"

    איתי גדסי No Comments on גנץ לטראמפ: "חשוב לקיים שיח מול הפלסטינים, מדינות ערב וירדן"

    ח"כ בני גנץ סיכם את הפגישה מול נשיא ארה"ב ואמר כי בשיחה הועלתה התוכנית המדינית שבכוונתו להוביל אותה לאחר הבחירות. בסוף דבריו תקף גנץ את נתניהו ואמר, כי אין לו מנדט להוביל תהליך מדיני כל עוד יש נגדו משפט שאמור להתנהל בקרוב

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס לפגישה המדינית החשובה עם נשיא ארה"ב בחדר הסגלגל היום (שני) בבית הלבן, ואמר: "סיימתי לפני שעתיים פגישה חשובה ויוצאת דופן עם נשיא אמריקאי אמיץ וידיד אמת של ישראל. השיחה עסקה בנושאים החשובים ביותר לעתידה ולביטחונה של מדינת ישראל- רוב אלו ישארו כמובן חסויים לעת הזו".

    גנץ הוסיף: "הודיתי לנשיא על התמיכה העמוקה באזרחי ישראל וביטחון ישראל בדגש הסיוע מול איומי איראן, ושלוחותיה שנפרסו בשנים האחרונות סביב גבולות המדינה וכן על ההכרה שלו ברמת הגולן והעברת השגרירות לירושלים".

    WhatsApp Image 2020-01-27 at 19.52.25

    על התוכנית המדינית אמר גנץ, "בפגישה העליתי גם את סוגיית חיזבאללה והגזרה המתחממת בסוריה ואפשר שבלבנון. אני מבהיר שוב, תוכנית השלום של הנשיא, היא אבן דרך משמעותית והיסטורית. מיד לאחר הבחירות אפעל ליישומה בממשלת קבע ותוך תיאום עם מדינות האזור".

    WhatsApp Image 2020-01-27 at 19.52.25 (1)

    גנץ אמר לטראמפ כי חשוב לדבר עם הפלסטינים בתוכנית המדינית, "בשיחה דיברנו גם על חשיבות השיח מול הפלסטינים, מדינות האזור ומלך ירדן. העליתי בפני הנשיא גם את סוגיית השבויים והנעדרים הישראלים הנמצאים בשבי חמאס והדגשתי כי בכל הסדר חייבים לכלול את השבתם הביתה".

    בסיום דבריו תקף גנץ את נתניהו, "מכאן אני ממריא מיד לישראל, בשאיפה להגיע ישירות לדיוני החסינות בכנסת, דיונים החשובים לעתידנו הדמוקרטי. אין לאף לאדם זכות להוביל מדינה שלמה בתזמון ביטחוני ומדיני כל כך מורכב, כשכל עיסוקיו ומחשבותיו נתונים לאינטרסים שלו".

    WhatsApp Image 2020-01-27 at 19.52.24



    0 תגובות