פרוש בעופרה: "אנחנו ימניים עם מונחים תורניים"

    איתי גדסי No Comments on פרוש בעופרה: "אנחנו ימניים עם מונחים תורניים"

    בסיור מיוחד שערך ביישוב עופרה, אמר סגן שר החינוך מאיר פרוש לראשי היישוב, "יהדות התורה הוכיחה בחצי השנה האחרונה שהיא בגוש הימין ונציגיה עשו הכל כדי לשמור עליו וגם נמשיך לעשות כך"

    צילום: פלאש 90
    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה על קולות הימין: סגן שר החינוך מאיר פרוש סייר היום (שני) ביישוב עפרה במועצה אזורית מטה בנימין ועמד מקרוב אחר התפתחות היישוב ומוסדות החינוך במקום. לסיור הצטרף  חבר מועצת ביתר הרב ישראל פכטר המלווה את סגן השר במשך שנים בין היתר בכל הנוגע לדיאלוג השוטף עם אישי ציבור ומנהלי מוסדות החינוך ביו"ש.

    המשתתפים פתחו את הסיור בעמותת 'לב בנימין', עמותה לילדים בעלי צרכים מיוחדים ונפעמו ממגוון הרחב של הכלים המוענקים לילדים ומהצוות הרחב הפותח את ליבו לטובת הילדים המיוחדים.

    ראשי היישוב העלו את הקושי הטמון בהיעדר ההסדרה החוקית והבעיות המשפטיות הגלומות במקום הבולמות את התפתחות היישוב, בין היתר בכל הנוגע לבניית יח"ד ומוסדות החינוך.

    סגן השר פרוש קרא להסדיר את היישובים ביו"ש: "להשאיר מאות משפחות ללא הסדרה חוקית זהו עוול שאין כדוגמתו. אנו נפעל להאיץ את התפתחות היישוב והסדרתו יחד עם אישים נודעים של היישוב עמם אני נמצא בקשר במהלך כל השנים. נשתדל להמשיך לעשות ולעזור בכל אשר אתבקש. דלתי תמיד תהיה פתוחה לכל בקשה מצד ראשי היישוב", אמר לראשי היישובים.

    פרוש הבהיר כי יהדות התורה היא מפלגת ימין: "יהדות התורה הוכיחה בחצי השנה האחרונה שהיא בגוש הימין ונציגיה עשו הכל כדי לשמור עליו וגם נמשיך לעשות כך. אנחנו ימניים עם מונחים תורניים ואנו פונים לכל מי שתורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל חשובים לו שיראה את יהדות התורה כביתו שלו".

    פרוש התייחס לסיפוח הבקעה המתוכנן ואמר, "אנחנו בעד הסיפוח והחלת הריבונות על בקעת הירדן ויישובי יהודה ושומרון. כאשר נשיא ארה"ב דונלאד טראמפ כל כך להוט וקשוב לצרכים של היהודים בבקעת הירדן ויישובי יו"ש, אנחנו צריכים לקבל זאת בזרועות פתוחות ולבסס את היישובים שם כבכל חלק של ארץ ישראל" אמר סגן השר.

    אל הסיור התלוו ראשי היישוב ומנהלי המוסדות המקומיים, סמי קרסטני, איצ'ה מאיר, יעקב שטריגלר גב' קאהן וגב' אביה ששר ורמ"ט סגה"ש יהושע טננהויז.

     



    0 תגובות