שר הבריאות חתם על צו שיאפשר להתמודד עם וירוס הקורונה בישראל

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות חתם על צו שיאפשר להתמודד עם וירוס הקורונה בישראל

    לדברי שר הבריאות "אין חולה מאומת נכון לעכשיו בוירוס בישראל". השר התייחס לחשש עובדי המכס בנתב"ג והבהיר: "אנו ערוכים לכל תרחיש ופועלים יחד עם מד"א"

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וירוס הקורונה: לאחר הביקורת הרבה שהושמעה כנגד משרד הבריאות, לאור אי הוראות ברורות בנוגע לוירוס הקורונה המסתורי שתוקף בסין והחל להתפשט לארצות נוספות. דבר שהביא את עובדי המכס בנתב"ג לא לבדוק את הבאים מסין, בגלל חוסר הוראות ברורות מטעם משרד הבריאות והגנה נאותה מפני הווירוס. שר הבריאות יעקב ליצמן חתם היום (שני) על צו פקודת בריאות העם להרחיב את סמכויות המשרד להתמודדות עם נגיף הקורונה.

    שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בעת מעמד החתימה: "לאחר ישיבה עם גורמי המקצוע במשרד, חתמתי כעת על הצו שמוסיף את נגיף הקורונה לרשימת המחלות המדבקות בהתאם להמלצות ארגון הבריאות העולמי, איתם אנחנו בקשר יום יומי".

    משמעות החתימה לדברי ליצמן: "החתימה על הצו תאפשר לנו, במידת הצורך, לבצע את כל הצעדים הנדרשים להתמודד עם התפרצות הנגיף בארץ". אמר ליצמן והבהיר, "נכון לכעת – והדגש הוא על כעת, אין חולה מאומת בקורונה אך אנו ערוכים גם לכך".

    ליצמן הוסיף לציבור הטסים לסין כי יש להימנע מכך, "המלצנו אתמול להימנע מנסיעות לא הכרחיות לסין ולא לנסוע כלל למחוז חוביי בסין".

    בסיום דבריו הבהיר כי בנוגע לנתב"ג: "אנו פועלים יחד עם מד"א גם בנתב"ג. אנו ערוכים לכל תרחיש, מקיימים ישיבות עדכון יומיות ונמשיך לעדכן את הציבור באופן שוטף".



    0 תגובות