סוד הטעם של הופלים נחשף

    עפר גדנקן 2 Comment on סוד הטעם של הופלים נחשף

    "אצלנו אין שטיקים. לא נוזיל את המוצר באמצעות שימוש בחומרי טעם זולים ולא איכותיים. אצלנו הקקאו טבעי ומשובח, קפה אמיתי ואגוזי לוז, הם הבסיס של הופלים והעוגיות הטעימים שלנו"
    אבי פקר, מנכ"ל חברת 'מן' מספר על סודות הייצור

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין ילד חרדי שלא מכיר את העטיפה האדומה והבוהקת של וופלים "מן". הבוגרים שבינינו ממש גדלו על ברכי הוופלים האלו, שכיכבו כממתקי השבת האהובים. ספר לנו על הקשר המיוחד של 'מן' למגזר החרדי?

    הקשר של "מן" עם המגזר החרדי החל עוד לפני למעלה מ-65 שנים, אז הקים סבי ז"ל את מפעל הוופלים 'רוקחמן' ברחוב הירדן בבני ברק – אז מקום פופולרי למפעלי תעשייה.

    כבר אז נוצר חיבור טבעי ומתבקש עם הציבור החרדי. המיקום של העסק והחיבור הטבעי שנוצר עם האוכלוסייה המקומית, הביאה את סבי לייצר את הוופלים תחת הכשרות המהודרת ביותר של רב העיר – הרב יעקב לנדא זצוק"ל.

    מה המוצר המוביל בקטגוריית הוופלים ובקטגוריית העוגיות?

    כצפוי, בכל הקטגוריות של המתוקים, הטעם המוביל והמנצח הוא טעם השוקולד!

    ופלים ועוגיות בטעם שוקולד מובילים בעשרות אחוזים על שאר הטעמים של המוצרים השונים.
    כך גם בעוגיות, המוצר המוביל הוא העוגיות כוכבים בטעם שוקולד – מוצר נוסטלגי שמלווה אותנו כבר 30 שנה. אני מקבל המון תגובות נלהבות של אנשים בני גילי שמתמוגגים לראות את העוגיות עם הכוכבים ונזכרים איך הם גדלו על העוגיות האלה באריזות הצהובות.

    בוופלים ישנם 2 מוצרים מובילים שמתחרים ביניהם על המקום הראשון כל הזמן, תלוי בתקופה, האחד הוא הופל בטעם שוקולד באריזה האדומה, והשני הוא המאגדת ופלים מצופים באריזה הכחולה. שניהם מוצרים נוסטלגיים ואהובים עם ותק של למעלה מ-60 שנה! אין אחד שלא מכיר או גדל על המוצרים האלה וזה מדהים לראות את החיבור של האנשים למוצרים הללו שמזוהים עם טעמי הילדות המתוקים והטעימים. וכיום ממשיכים ליהנות מהם  ולהעביר את החוויה הלאה גם לילדים ולנכדים.

    כבן למשפחת רוקח, מה שנקרא 'קרוב לצלחת' – על אלו מוצרים גדלתם אתם באופן אישי?

    כפי שניתן לראות, גדלתי יפה מאוד ב"ה ????. המפעל המשפחתי והמוצרים היו חלק בלתי נפרד מהילדות שלי, ממש חלום של כל ילד… בבית תמיד היו לנו המוצרים שלנו, ובכל אירוע או מקום שנדרש להביא חטיף- כולם ידעו שאבי אחראי להביא את המתוקים לכולם. אנחנו גדלנו בבית על  הופל הקלאסי בטעם שוקולד (כמו כולם אני מניח), אבל מה שהכי אהבנו זה את הוופלים המצופים באריזה המשפחתית (הנמכרים באריזות של 250 גרם/ 1 ק"ג), אותם נהגנו להחזיק במקרר וכל פעם "לגנוב" ופל קטן לנשנש. העוגיות ששלטו אצלנו בבית, ועד היום הן המועדפות עליי, הן דווקא העוגיות מחיטה מלאה. מבחינתי זה מוצר שאפשר להתמכר אליו, והעובדה שהוא עשוי מ- 100% קמח מלא- רק מוסיפה לזה נקודות.

    מה מייחד את המוצרים של 'מן' לעומת התחליפים? 

    הטעם של "מן" הוא טעם ייחודי של 65 שנה, לפי המתכון של סבא שלי ז"ל ואשר עובר מדור לדור, שלמרות כל הניסיונות והחיקויים, אף אחד לא מצליח להגיע אליו. מדובר בשילוב של הקפדה מדויקת על כל תהליכי הייצור והאפייה כדי להגיע לרמה המדויקת של הפריכות הנדרשת, ביחד עם חומרי גלם הכי איכותיים וטובים, ללא שום פשרות. אנחנו לא מסתכלים ימינה ושמאלה ולא עושים שום שטיקים במוצרים שלנו. אז נכון שאפשר להוזיל את המוצר בכמה אגורות ולחסוך על חומר גולם זול יותר או תחליפי טעם כאלה ואחרים, אבל זה לא קיים אצלנו. אנחנו הייקים לא מתפשרים על שום דבר! בוחרים בקקאו טבעי הכי טוב שיש, משתמשים בטחינה אמיתית לוופלים או עוגיות חלווה, בקפה שחור אמיתי לוופלים קפה וכמובן באגוזי לוז אמיתיים לוופלים "אגוזית". אז ייתכן שהצרכנים לא תמיד יודעים איזה תחליפים מכניסים במוצרים של שאר החברות – אבל עובדה שהם מזהים את האיכות והטעם הייחודי של מוצרי מן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה שנכון נכון! אין כמו ופלים מן בטעם שוקולד!!!!

    2. 1

      לא ידעתי שהם ייקים אבל ופלים מן הכי טעים אחר כך בפלות של עילית וואוו זה טעים.